Mistyen Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Ja, sånn er det bare......... Det passer ikke for oss at jeg blir gravid nå,pga planer vi har for neste år. Så da falt avgjørelsen på at vi skal slutte med prøvingen. Har jo bare holdt på i fire mndr da,men det blir litt rart likevel. Nå er det frem med "nattlue" for min elskede mann, fordi jeg ikke vil begynne på pillen.Kanskje er vi tilbake med prøving noen mndr inn i det nye året, vi får se. Og så er det jo slik at skjer det så skjer det, men det blir ikke noe aktiv prøving hverfall. Jeg vil bare ønske dere alle lykke til, både dere som allerede er blitt gravide og dere som fortsatt prøver. Jeg titter nok innom.........
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #2 Skrevet 23. september 2002 Slettet. Hege (moderator) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Mistyen Skrevet 23. september 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2002 Takk for svar, gjest. Det var det jeg trengte nå.....................
prinsessa Skrevet 23. september 2002 #4 Skrevet 23. september 2002 Hei Misty! Synd at det ikke passer for dere alikevel. Det var nok en vanskelig avgjørelse å ta, men det var sikkert best for barnet og for dere. Jeg håper ikke at det tar så lang tid for dere å bli gravide når dere igjen begynner å prøve. Velkommen tilbake!! prinsessa 5+0
viwi Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Hei Viwi! Siden jeg slettet det innlegget du reagerte på måtte jeg slette sitatet også Moderator Herregud så spydige og ekle folk må være mot hverandre her inne!!!! Blir helt kvalm av sånne folk!!! Det kan være mange grunner til at Misty og mannen måtte gjøre dette. kjære Misty- ikke bry deg med sånnt- hev deg over det!!! Ser ut som vi er i samme situasjon- nå hadde ikke vi komt så langt at vi var begynt å prøve, men akkurat nå passer det ikke inn pga forskjellige ting å bli gravid. Så vi må vente litt selv om vi vil ha barn mer enn noe annet. Lykke til Misty- barna kommer når de kommer :D
Mistyen Skrevet 24. september 2002 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2002 Lykke til til deg også Viwi og takk for pene ord. Synes det er litt rart at de som ikke kjenner bakgrunnen til vår avgjørelse skal dømme oss så sterkt, men dette rettet heldigvis Hege opp i.... Tilbake til viwi; Kanskje vi møtes her igjen som prøvere ved en senere anledning...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå