Gå til innhold

Han har spist opp nesten alt sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga korona så har jeg begynt tidlig på julehandelen og var blant annet ferdig med alt av julegodteri. Julemarsipan, twist, brente mandler, annen julesjokolade osv hadde jeg gjemt i boden siden jeg har en samboer som ikke eier viljestyrke. 
Trodde det skulle få stå i fred der siden han så og si aldri er der, men idag når jeg skulle legge til noe mer jeg hadde kjøpt så oppdager jeg at han tydeligvis har funnet gjemmestedet og åpnet så og si alt! Alt er over halvspist! 
Merker jeg blir forbanna over at det går an å ha så lite viljestyrke og i tillegg være så frekk, han har jo ikke sagt et kvekk til meg! Han sa han skal erstatte det, men jeg kjenner han og vet han bare vil spise det opp igjen hvis han finner nytt gjemmested! Tror jeg rett og slett må gjemme det hos foreldrene mine og hvor flaut er vel ikke det, å ha et mannfolk over 40 år som ikke klarer å ha godteri i hus!

Dagens utblåsning!

Anonymkode: 66197...94f

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ber du han dra på butikken å kjøpe alt det samme

• Liker 30
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 7f480...226

• Liker 6
Skrevet

Fortalte du at du hadde kjøpt inn noe som skulle spares til jul, eller fant han godteri i deres felles hjem og spiste det?

Anonymkode: 21d81...f6c

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Pga korona så har jeg begynt tidlig på julehandelen og var blant annet ferdig med alt av julegodteri.

Anonymkode: 66197...94f

Unnskyld frekkheten, men det er jo du som er talentløs når du ikke venter med dette til helt på tampen! :bond:

Anonymkode: c1211...cbc

• Liker 6
Skrevet

Vi har alle våre svakheter. Du får nok tilgi han - kunne skjedd verre ting i et samliv.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mitt beste tips for å gjemme godteri er oppi vaskebøtta. 

Anonymkode: cac95...6b6

Det var et godt tips:)

Selv har jeg alltid gjemt det i kjeler. Det har fungert det og😀

Jeg har vanskelig for å holde meg selv, så skjønner han godt.

• Liker 5
Skrevet

Sett opp en liste over hva slags godis som skal være i hus 23.desember. Så kan han gjøre hva han vil i mellomtida bare han har det på plass til da. 

Alternativt så får du holde han opptatt på annen måte. 

• Liker 12
Skrevet

Det er ikke krise, fortsatt lenge til jul. Du får sende han avgårde med en handleliste så fikser han det. 😄 

• Liker 3
Skrevet
Villfisker skrev (Akkurat nå):

Dette var gøy å lese😁

Tenkte det samme. Lo høyt! 😄 

• Liker 1
Skrevet

At det går ant😂

• Liker 1
Skrevet

Haha! Uffameg. Min far er helt lik 😅 mamma må gjemme alt snop etc som hun sparer til gjester 😂

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt du er forbanna! Blir utrolig oppgitt over at voksne mennesker ikke kan ta seg sammen. Er det handlet inn til jul sier det seg selv at det skal spares til jul!! Må jo gå an å handle inn uten at du skal komme med en pekefinger til en voksen mann🙈

• Liker 6
Skrevet

Skjønner han godt, jeg 😅

Anonymkode: f0d6f...81c

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...