Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han så så kjent ut, noen som vet hvem han er? Skuespiller tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant det var noe kjent med han!!! Bra det ikke bare var meg! :ler:

men jeg klarer ikke ta han igjen på hvem det kan være....

Skrevet

Han har vært med i en av Skrik filmene. Den første tror jeg... Han spiller kjæresten til Sidney. I en scene står han oppå et bord i matsalen og synger til/for henne....

Skrevet
Han har vært med i en av Skrik filmene. Den første tror jeg... Han spiller kjæresten til Sidney. I en scene står han oppå et bord i matsalen og synger til/for henne....

Hilsen The Pink :roll:

Skrevet

Han må ha vært med i mer enn det, for det er alt for lenge siden jeg så den filmen til at jeg kan huske ham derfra...

Gjest gjest1
Skrevet

Han spilte i Stand By Me (80-tallsfilm m.bl River Phoenix hvis jeg ikke husker feil).

Ungkaren nevnte det i kveld.

Skrevet

Den har jeg ikke sett, så det må være mer...

Skrevet

jeg er ganske sikker på at de sa igår på daten med hesteridning at han hadde spilt i "Friends"??? eller hørte jeg feil? Hva heter broren?

Skrevet

OJOJOJ! men ikke les FOR mye på imdb.com om de, for det fremgår hvilke jente han velger til slutt!!!

Skrevet

Det må være Crossing Jordan jeg har ham fra, men husker ikke hvilken rolle han spilte der...

Det sto også at Charlie også var skuespiller, i tillegg var han model, men jeg turde ikke se den siden i frykt for å avsløre vinneren...

Skrevet

Du må klikke inn på "The Bachelor" og der står listen over alle som har vært med i alle sesonger og når de ble stemt ut. Så du må studere lista godt for å finne ut hvem som blir sesongens utkårede.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Freckles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...