Gå til innhold

Det var det. Hvordan kunne han gjøre det?

Anbefalte innlegg

Gjest Ødelagt
Skrevet

Ett år.

Ett helt år med en hodestups forelskelse, som utviklet seg til at jeg trodde jeg virkelig elsket han.

En følelsesstorm verre en verst, opp og ned, lykke og elendighet for min del.

Vi har stolt på hverandre i det vi har vært oppi, han visste jeg hadde disse sterke følelsene. Ett år med håp om hva som kan bli.

Nå, plutselig virket det mer mulig enn noen gang.

Han er mer kosete, snill og nær enn noen gang, alt ligger til rette for det.

Han gleder seg til å se meg, vi melder i ett i tre dager før.

Dagen var i går, vi møttes. Jeg er like involvert som noen gang, om ikke mer - på en dypere måte.

Vi har herlige tre timer, han vet jeg har åpnet meg for ham som jeg ikke har gjort før. Vi har alltid hatt et sterkt begjær, han håper jeg gjør ting, jeg gjør det - kun for ham.

Fordi han vet jeg har åpnet meg for ham som jeg ikke gjør for andre. At han min potensielle The one.

At jeg er som jeg er da, vet han veldig godt om at jeg er fordi han er han.

At jeg ikke har gjort det før, at jeg tillater alt og føler meg komfortabel med dette fordi jeg føler som jeg gjør for ham. Jeg var på mitt aller mest sårbare.

Masse tvetydige beskjeder, alt fra jeg er ikke der at jeg vil gifte meg nå, hvem ringte deg på telefonen nå, til "jeg vil ikke love noe om når vi sees igjen". Har ting å ordne sånn og sånn. Jeg må jo forstå..

Hvor er sammenhengen mellom å bry seg med hvem som ringer meg, hva som har skjedd i sommer når vi ikke har sett hverandre på noen uker, når denne beskjeden kommer i dag??

Han vet uansett at jeg kun har tenkt på ham og ingen andre. Har heller ikke grunn til å tro annet, slik som jeg har følt det.

Jeg klarer ikke å si noe når han drar etter han sier at han ikke kan love noe om når, endelig klarer jeg ikke lengre å være den "perfekte jenta" som nikker og forstår. Så det siste han sier er det, og jeg sier ikke noe. Jeg ser nå i etterkant at han ble nok ikke fornøyd med avskjeden.

Føler noe er galt og spør i dag om: " er det over?"

Svaret jeg får, etter ett år med det vi har hatt, mange tanker og følelser, så mye jeg noen gang har åpnet meg, hvor nære vi har dagen før, alt fra sex til følelser.

"Yes, og ikke noe mer."

Det var det jeg fikk.

Jeg er knekt. Fullstendig. Jeg aner bare ikke hvordan noen kan gjøre noe sånt med noen.

Han hadde alle muligheter til å komme seg ut av det dagen før, den gav jeg ham.

Men nei.

Jeg skriver, hva skjer?? kan du forklare?

"Vi er ikke enige om noe, annet enn sex. Ikke mer å forklare. Tom for strøm, hadet."

Her sitter jeg. Nå var muligheten der, jeg var lurt inn i det for n'te gang og falt for det igjen. Når det var som mest reelt, skjer dette - snakk om sjokk.

Hele livet mitt har vært preget av dette i ett år, og sånn gikk det.

Jeg ble brukt en siste gang, så til de grader.

Føler meg helt tom, brukt, tråkket på, så lite verdt som jeg kan være.

Hvordan gjør noen noe sånt?

Jeg er ærlig, blir veldig glad i mennesker og vil ikke gjøre noen noe vondt. Jeg er et følelsesmenneske, og latt følelsene styre dette.

Se hva man får igjen for det.

Jeg hører at jeg ikke skal tenke på hva han føler, jeg er den jeg er. Har alle muligheter, at jeg har utseende og hodet til det.

Men hva hjelper det, når den jeg ville ha behandler meg slik, når jeg ikke kan få det jeg ønsket meg fra ham uansett hvor "perfekt" jeg var.

Hadde jeg ikke hatt verdens beste venninne midt oppi dette, vet jeg ikke hvor jeg hadde vært nå, virkelig.

En ting er å være såret, ha vanlig kjærlighetssorg, men dette er så mye verre.

Dette her er ondt, for den som kjenner hele situasjonen så vet man det.

En annen guttevenn som vet noe av dette, sier nå at måten han er på og hva han har gjort tidligere, tyder bare på at han ikke er 100% frisk.

At han har typiske psykopatiske trekk; narsissisme, kun egne behov, raseri som kontrollmetode etc.

Men hva vet vel jeg.

Alt jeg vet, er at det er tungt å være nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket:

Skjønner meg ikke på folk som gjør det slutt via sms... Du fortjener så mye mye bedre!

Selv om du har det vanskelig nå, så håper jeg at du klarer å komme deg over denne typen. Han er tydeligvis ikke så mye å samle på.

Føler med deg!!

Skrevet
:klem: Denne trenger du nok nå..... huff, huff, huff.
Skrevet
:klem: Vi har vært der alle sammen. Kjærlighetssorg er noe av det vondeste som finnes, men det går over. Det er mange drittsekker der ute, bare synd at de ofte ikke viser at det er det de er før man har blottlagt seg fullstendig!
Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg, og at jeg kjenner igjen følelsen! Klem til deg :klem:

Du fortjener bedre enn den egoistiske og tvetydige kladden der.

Kan tenke meg at du tenker mye om dagen, og har mange spørsmål i hodet. Godt å høre at du har gode venninner å prate med! Kjempeviktig å få det ut.

Til sist vil jeg si som Milah også sier: Husk at det går over. En dag våkner du og er verdens lykkeligste jente uten bekymringer. Det høres fjern ut nå, men dagen kommer.

Nå gjelder det bare å holde ut. Om et par uker føles alt helt sikkert mye bedre.

Klem igjen

:klem:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

:klem::kose:

Du finner en myyyye bedre en.

Gjest Rhoswen
Skrevet (endret)
Du finner en myyyye bedre en.

Kan tenke meg at du tenker mye om dagen, og har mange spørsmål i hodet. Godt å høre at du har gode venninner å prate med! Kjempeviktig å få det ut.

Til sist vil jeg si som Milah også sier: Husk at det går over. En dag våkner du og er verdens lykkeligste jente uten bekymringer. Det høres fjern ut nå, men dagen kommer.

Nå gjelder det bare å holde ut. Om et par uker føles alt helt sikkert mye bedre.

Vi har vært der alle sammen. Kjærlighetssorg er noe av det vondeste som finnes, men det går over

Skjønner meg ikke på folk som gjør det slutt via sms... Du fortjener så mye mye bedre!

Selv om du har det vanskelig nå, så håper jeg at du klarer å komme deg over denne typen. Han er tydeligvis ikke så mye å samle på.

Hører du?

Endret av Rhoswen
Skrevet (endret)

Forstår du har det vannvittig vondt akkurat nå - og det er utrolig hvor simple noen kan bli. Ingen fortjener noe sånt.

Det å forstå at noen du har stolt på kan tråkke på deg på en sånn måte er vanskelig - men det er bare å godta at han ikke er noe å samle på - og innse at du er mye mer verd enn det han fortjener.

Det er forferdelig vondt nå - men en dag blir det bedre (det er en klisje .. men den er sann) - og du vet at du har det bedre uten ham.

:klem:

Bruk vennene dine når du har det vondt nå - de er der for deg.

Endret av LilleBille
Skrevet

Jeg kjente meg så godt igjen i det du skrev. Tenk på deg selv fremover, og unn deg noe ekstra som kan lyse opp hverdagen. Det kan ta tid å komme over en slik hendelse, men det går over til slutt. Og da har man ofte lært mye om seg selv.

Skrevet

De andre har sagt det jeg ville si, og derfor vil jeg bare gi deg en kjempe klem :klem:

Skrevet

Enig med alle fremfor meg men gir deg alikavel en :klem:

Skrevet

Det var dårlig gjort....

Han var ikke for deg, søte du.

Det finnes mange snille menn der ute!

Mange klemmer fra La Guapa

*ganner på at tissen til dumme-mannen faller av på en høyst smertefull måte*

Skrevet

Skjønner at det er vondt. Men som sagt over; det går over. :)

Men jeg lurer på: er han gift? Siden jeg fikk inntrykk av at det var han som bestemte møter osv.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Gud, så snille dere er! :grine::dagens-rose:

Det stikker bare så veldig dypt dette. Det preget ALT i livet mitt, alle områder ble påvirket av dette. I ett helt år.

Føler meg så ribbet, så utrolig lite verdt.

For en som vet han fikk det beste av meg.

Ikke klarer jeg å sove og ikke har jeg spist siden tidlig tirsdag.. Orker bare ikke tanken.

Jeg la vekk telefon og satte den på lydløs i går kveld.

Ligger våken i hele natt og ser på telefonen, han har ringt.

Det overrasker meg på en måte, fordi han er så slem slik sett. Når han sier "hadet" da betyr det nettopp det. På en annen måte så tenker jeg at han bare er glad for at jeg ikke tok den, for da slapp han det og han har "gjort sitt" ikke sant?

At det skulle gå så galt, det trodde jeg aldri.

Det er ikke som om det bare er kjærlighetssorg, det er mer skuffelsen og smerten over at et annet menneske vil gjøre en så vondt.

:kvalm:

Skrevet (endret)

Åhhhh, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Har også hatt kjærlighetssorg for den "perfekte" mannen. Nå når jeg er over ham for leeenge siden er jeg bare irritert på meg selv fordi jeg var så hekta. Jeg er også irritert fordi jeg ikke kuttet kontakten umiddelbart etter at det ble slutt. Mitt råd til deg: ta vare på deg selv, sørg, grin, snakk med venninder, men prøv å ikke ha mer kontakt med fyren. Det kommer bare til å trekke kjærlighetssorgen ut i tid, ispedd håp om at han kanskje ombestemmer seg (noe de skjeldent gjør)

Klem til deg. Det gjør vondt, men det går over en vakker dag:-)

Endret av Caramba
Skrevet
En annen guttevenn som vet noe av dette, sier nå at måten han er på og hva han har gjort tidligere, tyder bare på at han ikke er 100% frisk.

At han har typiske psykopatiske trekk; narsissisme, kun egne behov, raseri som kontrollmetode etc.

At han dumper deg betyr ikke at han ikke er frisk. Skjerp deg!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
At han dumper deg betyr ikke at han ikke er frisk. Skjerp deg!

Nei..nå har jeg vel aldri sagt at det var fordi han dumpet meg han sa det? sinne som maktmiddel? sa jeg noe om sinne i den settingen? kan det være en del av oppførselen som har skjedd det siste året?

Har jeg sagt noe om det faktumet at det at han dumpet meg, var problemet, var det ikke heller alt som skjedde før det/oppførselen og måten det hele skjedde på?

Gjest *Fiona* ikke innlogget
Skrevet

Himmel og hav, den dagen du hører på Valentino har du tapt. Han er her for å gulpe. Hopp over den delen.

Uansett om fyren er aldri så frisk eller aldri så syk så har du det vondt nå og det han gjorde var ikke spesielt oppegående. Nå får du se fremover og være glad du ikke ble gift med fyren før du oppdaget hvordan han egentlig er.

Skrevet

Bevare meg vel...er dette en epidemi??? Nå er vi i hvertfall 3 her inne som er dumpet på temmelig ufine måter de siste ukene. Det er ikke for å være sarkastisk jeg sier det, det var bare en tanke som slo meg her jeg sitter.

Jeg skjønner godt hvordan du har det, jeg. Jeg sliter også med å "gi slipp" og kommer vel ikke til å klare det på en stund ennå. Men jeg regner jo med at jeg kommer over dette også, før eller senere selv om det ser litt mørkt ut i øyeblikket. Alt slikt blir bedre med tida, selv om det ikke føles sånn nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...