Dankert Skrevet 18. desember 2020 #101 Skrevet 18. desember 2020 On 11/24/2020 at 7:09 PM, Trine bb said: Du får aldri det du ber om. Du får det du er og den energien du sender ut. Istedenfor å si : :kjære Gud / univers send meg kjærlighet . Si alltid : kjære univers takk for all kjærligheten som blir sendt min vei. Ber du om penger si : kjære univers takk for overflod. den som har mye vil få mer mens den som ikke har , selv det dem Har blir tatt fra dem. Det er universets lov. Jøss, kan du be om penger også. Så praktisk da. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #102 Skrevet 18. desember 2020 Be tid du blir blå. 'gud ' funnes ikke. En menneskeskap ting for folk som trenger sutteklut som voksen og som blir brukt til å ha kontroll på barna. Anonymkode: f26bb...e3c
Gjest andysowhat Skrevet 18. desember 2020 #103 Skrevet 18. desember 2020 On 11/24/2020 at 7:09 PM, AnonymBruker said: De blir ikke hørt fordi gud finnes ikke. Alt av gud er bare ting som er blitt oppdiktet fra første dagen det ble nevnt. Nei jeg sier ikke dette fordi jeg "hater gud" eller hater filosofi og historie. Men gjorda har blitt laget av støv og gass, og dette er BEVIST. Gud er bare en myte som har gått i all uendelighet, det finnes ikke bevis på at han fantes eller finnes. Du kan jo tenke deg de som har f.eks kreft. De sitter og ber og ber om at kreften skal forsvinne, og så dør dem. Synes ikke du det er litt rart? Gud skal jo være den som er "hellig" på jorda. Men enda så lar han folk dø av sykdommer? Folk skal selvølgelig få lov til å tro hva de vil og få lov til å gjøre det dem trur på. Men og sitte og håpe på at bønner skal gå i oppfyllelse er som 0%. Prøv. Be at noen skal komme med en ny bil til deg imorgen, eller et nytt hus. Så ser du hva som skjer imorgen. Jeg tror på mirakler, men ikke annet. Anonymkode: 17f50...6f3 Ok, vist gud er fantasi, finnes han da ikke i fantasien? Eller er fantasi også bare noe som er oppdiktet lureri?
Conal Skrevet 24. desember 2020 #104 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 18.41): Ber og ber... men ingenting skjer. Hvorfor blir jeg ikke hørt? Evt noen kristne her inne som kan forklare hvorfor? Hører ikke gud mine bønner? Anonymkode: 3b74d...76c Bønn fungerer, men du må være bevisst over at du bare ber til deg selv. Du må også forstå hva «fungerer» betyr i denne sammenheng. Ikke be for penger, egoistiske ting osv, men be for å bli uselvisk og kjærlig. Be for slutten av ditt djevelskap.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #105 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 20.08): Anbefaler å lese salmene kapittel 4 ☺️ Salmene 4,4: Vit at Herren gjør under for den som er trofast mot ham. Herren hører når jeg roper til ham. Bønn: Matteus 7,7. Matteus-evangeliet 18,19-20. Romerbrevet 8,26. Johannes-evangeliet 15,7: Hvis dere blir i meg og mine ord blir i dere, be da om hva dere vil, og dere skal få det. Markus-evangeliet 11,24: Derfor sier jeg dere: Alt dere ber om i bønnene deres – tro at dere har fått det, og dere skal få det. Anonymkode: bc157...20b ❤️ Anonymkode: 0bb85...172
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #106 Skrevet 24. desember 2020 Han svarte ikke meg da nevøene mine lå for døden på sykehuset. Han tok dem begge. Han svarte ikke meg når mamma ble arbeidsledig og mistet huset. Han svarte meg ikke når pappa fikk demens. Han svarte meg ikke når ekskjæresten min fant en annen. Han svarte meg ikke når jeg behøvde hjelp til å stå på eksamen. Han svarte meg ikke når jeg søkte på drømmejobben. Han svarer ikke nå når jeg har prøvd i to år å bli gravid med min nye mann. Jeg er i ferd med å slutte å be og går mindre og mindre i kirka. Hvorfor sverge tillitt til Gud når Gud ikke verdsetter sine følgere. Anonymkode: 9afef...39f 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #107 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han svarte ikke meg da nevøene mine lå for døden på sykehuset. Han tok dem begge. Han svarte ikke meg når mamma ble arbeidsledig og mistet huset. Han svarte meg ikke når pappa fikk demens. Han svarte meg ikke når ekskjæresten min fant en annen. Han svarte meg ikke når jeg behøvde hjelp til å stå på eksamen. Han svarte meg ikke når jeg søkte på drømmejobben. Han svarer ikke nå når jeg har prøvd i to år å bli gravid med min nye mann. Jeg er i ferd med å slutte å be og går mindre og mindre i kirka. Hvorfor sverge tillitt til Gud når Gud ikke verdsetter sine følgere. Anonymkode: 9afef...39f Hva er dette å be om? Stå på eksamen? Du får ikke hjelp til slike ting. Unnskyld meg, forventer du at noen kan fjerne demens? Det er en naturlig del for mange som blir gamle dessverre. Å be for nevøene er noe man skal be for. Det andre her er overflatisk. Anonymkode: 3b74d...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå