Gå til innhold

Jeg klarer ikke å få orgasme med partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en helt fantastisk kjæreste og sexen vår er veldig bra, men jeg bare får ikke til å få orgasme med han. I helgen var jeg hos han og den kvelden fokuserte han bare på meg, gikk ned på meg, og fingret meg lenge (sikkert opp til 20-30 min). Han er utrolig flink og jeg ligger å vrir meg av nytelse, men jeg bare får ikke orgasme... Jeg er utrolig nærme, det er som om jeg er på det der "platået" rett før orgasmen hele tiden. Jeg har ingen problemer med å få orgasme alene, og om vi har sex så hjelper jeg meg selv litt når jeg har kommet til den "platå" følelsen. Men skulle så gjerne kunne få orgasme av han, jeg merker at han syns det er dumt at han ikke får det til. Jeg har fortalt han at jeg synes det er helt utrolig digg uansett, men tror ikke det hjelper så mye.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette? Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 27a93...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart, vært kult det, men avslutter du med å gi deg selv orgasme?

Anonymkode: e1644...6cf

Skrevet

"Du får ikke orgasme uten å røre en finger" ... tar du på deg selv å styrer sansene dine under sex? Gjør du ikke det er det vanskelig å oppnå orgasme... og orgasmen er hjernestyrt, så det er kun du som kan utløse den. Typen din gir deg bare noen nytelser som tilrettelegger orgasmen din....

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klart, vært kult det, men avslutter du med å gi deg selv orgasme?

Anonymkode: e1644...6cf

Hei! ts her :))

Ja, jeg klarer det enkelt selv når vi har sex, så bruker å stimulere klitoris når jeg føler at det nærmer seg, uten det hadde jeg ikke fått orgasme. 

Skrevet

Jeg var som deg ( men aldri klart å få orgasme ved hjelp av fingre). Men så prøvde vi Cat stillingen. Det var løsningen, orgasme hver gang med denne! Samlede ben på meg er best, og at jeg er aktiv og presser meg rytmisk mot ham. Vi elsker dette begge to🙂

Anonymkode: 02c4a...76f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei! ts her :))

Ja, jeg klarer det enkelt selv når vi har sex, så bruker å stimulere klitoris når jeg føler at det nærmer seg, uten det hadde jeg ikke fått orgasme. 

Men er dette et problem da? Det er jo helt vanlig at du må avslutte selv for å få orgasme, det er jo du som kjenner kroppen din best. Du har et helt normalt sexliv

Anonymkode: a17b6...6b0

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men er dette et problem da? Det er jo helt vanlig at du må avslutte selv for å få orgasme, det er jo du som kjenner kroppen din best. Du har et helt normalt sexliv

Anonymkode: a17b6...6b0

Normalt, i den forstand at flertallet har det omtrent sånn. Men langt fra optimalt.....

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har vært på det platået, så har jeg merket at det er fordi jeg ikke slapper 100 % av. Du tror du gjør det, men nei. Nå tvinger jeg meg selv til å slappe av ved å tenke på/se for meg noe jeg virkelig tenner på, prøver å slappe helt av der nede, å fokusere på hvor deilig det er når personen treffer riktig med tungen eller fingre hvert 3/5/6 etc.. Da kom jeg over kneika.

Det er rett og slett ubevisste tanker man på presse vekk ved å gjøre som nevnt over. Funker for meg, men alle er forskjellig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg var som deg ( men aldri klart å få orgasme ved hjelp av fingre). Men så prøvde vi Cat stillingen. Det var løsningen, orgasme hver gang med denne! Samlede ben på meg er best, og at jeg er aktiv og presser meg rytmisk mot ham. Vi elsker dette begge to🙂

Cat....den må du forklare litt nærmere......

Anonymkode: 571c6...e16

Skrevet

Hva med å dra den?

Anonymkode: 3a6bd...074

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Cat....den må du forklare litt nærmere......

Anonymkode: 571c6...e16

Det er en slags misjonærstilling der dama har bena samlet og har dem mellom eller oppå mannens ben. Kan utføres med henne øverst eller underst.  I tillegg er ikke bevegelsene til penis ut og inn men mer horisontalt, altså inntil kvinnen hele tiden og gnis opp og ned mot kroppen. Da får kvinnen penis inni seg hele tiden og samtidig stimulering av kjønnslepper og klitoris. Dette funker for oss, og mannen blir tent av nytelsen jeg får og nyter det selv også. Vi utfører selvsagt andre stillinger også, men kun denne som får meg til å komme..🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 17.23):

Hei!

Jeg har en helt fantastisk kjæreste og sexen vår er veldig bra, men jeg bare får ikke til å få orgasme med han. I helgen var jeg hos han og den kvelden fokuserte han bare på meg, gikk ned på meg, og fingret meg lenge (sikkert opp til 20-30 min). Han er utrolig flink og jeg ligger å vrir meg av nytelse, men jeg bare får ikke orgasme... Jeg er utrolig nærme, det er som om jeg er på det der "platået" rett før orgasmen hele tiden. Jeg har ingen problemer med å få orgasme alene, og om vi har sex så hjelper jeg meg selv litt når jeg har kommet til den "platå" følelsen. Men skulle så gjerne kunne få orgasme av han, jeg merker at han syns det er dumt at han ikke får det til. Jeg har fortalt han at jeg synes det er helt utrolig digg uansett, men tror ikke det hjelper så mye.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette? Noen som har opplevd noe lignende?

Hvis du får orgasme sammen med ham ved å hjelpe til selv, så er jo ikke dette noe problem. Gjør ham trygg på at det er fint og deilig for deg. Ellers kan han jo prøve å bruke en Womanizer eller annen vibrator på deg. 

Anonymkode: 24c4a...61d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 17.23):

Hei!

En ting som kan være et problem her, er at du føler du «må» få orgasme. Noen ganger kan hele presset gjøre at man bare ikke kommer seg forbi det «platået» som du snakker om. Man kommer langt, men ikke langt nok.

Eneste jeg kan anbefale er å prøve å legge bort tanker om orgasme, og bare nyte akten. Prøve å skru av hodet, og bare være i nuet.

Evt. så kan du prøve å gi han tips og råd om hvordan få deg over toppen. Om du selv hadde tatt over, ville du gjort noe annerledes? Ville du kanskje økt trykket for å få den siste lille ekstra stimuleringen som sender det over?

Anonymkode: 58960...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...