AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Jeg har vært på intervju til en stilling i kommune, som prosjektleder. Ble opplyst om at det var individuell lønnsfastsetting, og at jeg må forhandle om egen lønn dersom jeg får stillinga. Jeg er helt blank i forhold til hvor mye en prosjektleder kan ha i årslønn. Har jobba som mellomleder tidligere. Er det mer eller mindre? Anonymkode: 7fb1b...667
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært på intervju til en stilling i kommune, som prosjektleder. Ble opplyst om at det var individuell lønnsfastsetting, og at jeg må forhandle om egen lønn dersom jeg får stillinga. Jeg er helt blank i forhold til hvor mye en prosjektleder kan ha i årslønn. Har jobba som mellomleder tidligere. Er det mer eller mindre? Anonymkode: 7fb1b...667 Tja, hvor langt er et tau? Stor eller liten kommune? Hvilken sektor? Hva tjener andre prosjektledere i denne kommunen? Er det fast eller midlertidig? Anonymkode: d0e6d...300
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, hvor langt er et tau? Stor eller liten kommune? Hvilken sektor? Hva tjener andre prosjektledere i denne kommunen? Er det fast eller midlertidig? Anonymkode: d0e6d...300 Stor kommune, offentlig sektor (helse). Aner ikke hva andre tjener da det ikke er noen tall i lønnstabellen. Det er et engasjement i et år. Jeg har to bachelorutdanninger i bunnen og 16 års ansiennitet. TS Anonymkode: 7fb1b...667
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Tipper 600-650? Anonymkode: 27cdf...cf6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tipper 600-650? Anonymkode: 27cdf...cf6 Ja... hadde 640’ som mellomleder. Så ville tro det ligger omkring der. Men jeg aner ikke. TS Anonymkode: 7fb1b...667
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stor kommune, offentlig sektor (helse). Aner ikke hva andre tjener da det ikke er noen tall i lønnstabellen. Det er et engasjement i et år. Jeg har to bachelorutdanninger i bunnen og 16 års ansiennitet. TS Anonymkode: 7fb1b...667 Mellom 650 og 750. Anonymkode: d0e6d...300
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Det er ikke sikkert du finner noen lønnstabell. Prosjektledere er i kap 5 og ikke kap 4. Du kan ta direkte kontakt med lønningskontor for å få oppgitt hva andre prosjektledere tjener. Det er offentlig informasjon. Anonymkode: d0e6d...300
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke sikkert du finner noen lønnstabell. Prosjektledere er i kap 5 og ikke kap 4. Du kan ta direkte kontakt med lønningskontor for å få oppgitt hva andre prosjektledere tjener. Det er offentlig informasjon. Anonymkode: d0e6d...300 Jøss. Kan jeg det? Det visste jeg faktisk ikke, men det kan jeg jo prøve da. Tillitsvalgt var heller ikke spesifikk, og sa på intervjuet at jeg må forhandle dette før jeg signerer en evt avtale. TS Anonymkode: 7fb1b...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå