Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forresten, hvorfor kan man ikke slette egne innlegg, men må rapportere eller fjerne teksten i redigering?

Endret av Chriistiinee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

image.thumb.png.052dd340415187ab2d34dcbd832bcf3f.png

Endret av Nimorna
Hovedinnlegget forsvant, og da har det opprinnelige innlegget mitt ingen hensikt lenger. Men kattunger passer alltid inn. Alltid. Overalt.
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
Nimorna skrev (På 24.11.2020 den 16.29):

image.thumb.png.052dd340415187ab2d34dcbd832bcf3f.png

Så koselig!

Hovedinnlegget mitt forsvant, fordi jeg får kun tyn for meningen min og slettet det. Det handlet atter en gang om min funksjonsnedsettelse og aktivisme, og fungerte som en reaksjon på miljøet jeg var i hvor demonstrasjoner mot rasisme, for rettigheter for seksuelle minoriteter og kjønnsidentitet etc, samt miljø, ble kriterier for innpass, men når det forelå en redsel for at funksjonsnedsatte skulle føle seg presset til å gjennomgå aktiv dødshjelp ved en eventuell legalisering eller en deltaker i et realityprogram ble regelrett hetset ristet de så vidt på skuldrene. Jeg var redd for at det skulle gi sinte kommentarer, selv om jeg ikke ønsker å neglisjere andre i prosessen. Jeg var også redd identiteten min skulle avsløres, noe den kanskje har  blitt allerede. Da jeg skrev innlegget ville jeg egentlig publisere det i en avis eller på sosiale medier, men var livredd for reaksjonene. Sprøtt nok egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...