AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Vet det er corona og det begrenser sosialt samvær, men etter to år har jeg fortsatt ikke truffet de beste vennene hans. Tror det har med at de var tre par som var mye sammen, men nå er de to andre parene mye sammen med hans eks kone. Vi har vært mye sammen med mine venner. Jeg spurte en del i starten om når jeg skulle få treffe de, men han snakker det bare bort eller en eller annen unnskyldning. Jeg tenker egentlig at kanskje han tror de ikke vil like meg eller omvendt. Er litt trist, har jo lyst å treffe venner han har hatt i mange år. Anonymkode: 47631...599
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Kospirasjonsteorialert! Kanskje han avsluttet det forrige forholdet på en ufin måte og er redd for at du skal finne ut av det. Anonymkode: 77ae2...c9e 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Nei, de hadde vært gift i mange år da de gikk fra hverandre. Vi er godt over 40 begge to. Anonymkode: 47631...599
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Det er spesielt ja ... jeg fant ut med min eks at han hadde skrytt på seg venner, og etter 1 år fant jeg ut at han ikke hadde hatt kontakt med de på 5 år Har du sett om disse vennene har kontaktet han på noe måte? Meldinger? Ringt? Anonymkode: 8abaf...69b 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Du overtenker. Han mistet tydeligvis vennene sine til eksen sin eller så øsnker han ikke å være i samme omgangskrets som eksen. Lukket kapitel. Jeg har en samboer på 4 året og har forsatt ikke møtt de to bestevennene hans. Har aldri tenkt på det heller. Kunne heller ikke brydd meg mindre. Noe får han ha før deg selv 😊 Vi er et par, men vi begge har venner på vær vår side som ingen av oss har møtt. Anonymkode: c7e03...972 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Nå påstår jeg ikke at dette har noe med virkeligheten å gjøre, derav innledning med konspirasjonsteorialert. Men at de var gift i mange år før de gikk fra hverandre utelukker da virkelig ikke at det kan ha blitt avsluttet på en ufin måte?? Anonymkode: 77ae2...c9e 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Han lyver. Han har ingen venner. Ville dumpet han. Anonymkode: 292b6...d51
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han lyver. Han har ingen venner. Ville dumpet han. Anonymkode: 292b6...d51 KG sin standard kommentar uansett problem DUMP DUMP DUMP. Etter en Skilsmisse blir ofte omgangskretsen borte for menn, da de har latt kona styre vennekretsen, og de har mistet de vennene de hadde før de ble gift/samboer. Så når bruddet kommer består det utelukkende av par hvor minst en av de er en venn av kona. Jeg var med i en samtalegruppe etter mitt brudd, og dette gjaldt faktisk 8 av 10 som deltok. Et stort problem, for det er for mange vanskelig å finne nye venner i voksen alder, samt at man føler skam av å ikke ha nære venner. Så jeg tror jeg ville prøvd mer å finne bakgrunnen her, en å dumpe . Anonymkode: 43482...d96 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du overtenker. Han mistet tydeligvis vennene sine til eksen sin eller så øsnker han ikke å være i samme omgangskrets som eksen. Lukket kapitel. Jeg har en samboer på 4 året og har forsatt ikke møtt de to bestevennene hans. Har aldri tenkt på det heller. Kunne heller ikke brydd meg mindre. Noe får han ha før deg selv 😊 Vi er et par, men vi begge har venner på vær vår side som ingen av oss har møtt. Anonymkode: c7e03...972 Det er i utgangspunktet han som har sagt at jeg må treffe de, finne på noe med de, men så har det bare blitt ingenting av. Jeg har spurt, men det koker bare bort. Han har jo tilnærmet null kontskt med de nå etter han traff meg, er jo redd de tror at jeg ikke vil treffe de. Anonymkode: 47631...599
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Det kan jo hende at han ikke har så mange nære venner som han snakker med jevnlig. Også er det jo vanlig i den alderen at man snakker om å treffes, men så blir det bare snakk. Ville i utgangspunktet ikke lagt så mye i det sånn som du legger det frem. Det hadde vært noe annet om du hadde blitt "gjemt bort" for familie og venner. Anonymkode: 8f017...a3f 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 Vi har vært sammen i 10 måneder og jeg har ikke møtt hans venner. Jeg fant ut for 3 uker siden at han har holdt meg skjult og vært singel når han er med vennene sine. Ligget med andre damer når han er på fest med venner og sier han er singel.. Anonymkode: 703ac...3f6 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #12 Skrevet 24. november 2020 Jeg traff venner av kjæresten etter en uke........ Han vil ikke vedkjenne seg deg. Jeg opplevde det med en annen og han var egentlig ikke ferdig med ex-kona. Anonymkode: cee39...fd8 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #13 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi har vært sammen i 10 måneder og jeg har ikke møtt hans venner. Jeg fant ut for 3 uker siden at han har holdt meg skjult og vært singel når han er med vennene sine. Ligget med andre damer når han er på fest med venner og sier han er singel.. Anonymkode: 703ac...3f6 Er du fortsatt sammen med denne ubrukelige mannen... ? Jeg hadde blitt så sinna 🤬 Anonymkode: 8abaf...69b 4
SpeilEggos Skrevet 24. november 2020 #14 Skrevet 24. november 2020 I feel ya.. begynt på 3 året sammen, har bare møtt noen få 1 gang 🙂 Men den ene gangen var i det minste koselig! 🤗😀 2
Blueturtle Skrevet 24. november 2020 #15 Skrevet 24. november 2020 (endret) Treffer han disse vennene da? Snakker med de på telefonen og/eller møter de uten deg? Kanskje det i utgangspunktet var hennes venner, og at det bare er naturlig at hun fortsetter et tett vennskap med de, framfor han. Kanskje han ikke var en så viktig relasjon for de andre, når alt kom til alt? Dette kan handle mer om at han ikke (lengre) har så gode venner, mer enn at han skjuler deg. Endret 24. november 2020 av Blueturtle Skrivefeil 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #16 Skrevet 24. november 2020 Blueturtle skrev (35 minutter siden): Treffer han disse vennene da? Snakker med de på telefonen og/eller møter de uten deg? Kanskje det i utgangspunktet var hennes venner, og at det bare er naturlig at hun fortsetter et tett vennskap med de, framfor han. Kanskje han ikke var en så viktig relasjon for de andre, når alt kom til alt? Dette kan handle mer om at han ikke (lengre) har så gode venner, mer enn at han skjuler deg. Dette tror jeg er en helt korrekt analyse ut ifra hva Ts forteller. Anonymkode: 53a07...4ff 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 Sikkert fordi han ikke har noen venner Anonymkode: 792df...105
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 Hadde blitt skuffet. Her traff jeg mannens venner mens vi var i startfasen av dating, og vi syns begge det var viktig at vi traff hverandres venner tidlig i forholdet. Anonymkode: 9b79b...9fd
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 Er du sikker på at du er kjæresten hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå