Hjelpenfrøken Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hei! Jeg har nettopp fått tilbud om fulltidsjobb etter studiene som regnskapsfører, og trenger råd. Jeg har presset på lønnen så høyt jeg kan da den var dårlig, og tror helt ærlig jeg kanskje har mistet tilbudet (hehe), og vet jeg virker som en idiot nå, men jeg jobber allerede i bedriften og har god kontakt med de som tilbudte meg stillingen. Det jeg lurer på er om noen vet om man får dekket kurs man trenger for å oppnå autorisasjon? Har noen vært borti dette før? Det er mange timer med kurs man må gjennom og det er dyrt ser jeg Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Alle jeg kjenner får dekket kursene av arbeidsplassen, de tjener jo på å ha en ansatt som er autorisert. Normalt å få dekket en kurs hvert år i en del bedrifter men sjekk det med dem før du signerer. Anonymkode: 0ff0f...7e0
Pappi Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Har du det studiet som skal til for å bli autorisert? Hvis du har det så tror jeg det er ganske vanlig å få dekket nødvendig kursing utover det.
Hjelpenfrøken Skrevet 24. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2020 Pappi skrev (2 timer siden): Har du det studiet som skal til for å bli autorisert? Hvis du har det så tror jeg det er ganske vanlig å få dekket nødvendig kursing utover det. Ja, det har jeg:)
Pappi Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Hjelpenfrøken skrev (20 minutter siden): Ja, det har jeg:) Da vil det være i arbeidsgivers interesse å kurse deg for autorisasjon. Gratulerer med jobb!
Hjelpenfrøken Skrevet 24. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2020 Pappi skrev (3 minutter siden): Da vil det være i arbeidsgivers interesse å kurse deg for autorisasjon. Gratulerer med jobb! Tusen takk. Jeg skrev mail i går ang. lønnsforhandlinger og har ikke fått noe svar enda, så er litt redd de legger ut stillingsannonse eller tar kontakt med andre som kanskje tar minstelønna hehe........ Jeg greier jo alltid å skyte meg selv i foten.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Er det et regnskapskontor? Man må ha minst 12 av 24 mnd praksis i autorisert bedrift. Anonymkode: 4dc16...ffc
Jodi Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Det er ikke krav til kurs/etterutdanning før du har fått autorisasjonen. Men det er vanlig at arbeidsgiver dekker de kursene man må ha da ja.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Fikk du jobben? Anonymkode: e1f59...0a8
Hjelpenfrøken Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 11.04): Fikk du jobben? Anonymkode: e1f59...0a8 Glemte å svare. lønnsforhandling lønte seg! Jobben er min 😄
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 6 hours ago, Hjelpenfrøken said: Glemte å svare. lønnsforhandling lønte seg! Jobben er min 😄 Hva endte du med? Anonymkode: d4401...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå