Gå til innhold

Har du noen heat of the moment øyeblikk under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du gjør når du har sex som er såkalt in the heat of the moment som du vanligvis ikke gjør? Noe som er litt tabu eller freaky?

Anonymkode: 47719...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massevis av ting😋😋

Skrevet

Jeg tror jeg er litt mer vill i senga enn mange tror, men hva tenker du på? Sex med lyset på? Fittesaft på magen? Finger i rumpa? Sæd i håret? 

Skrevet

Jeg merker det best når de går amokk og rir meg febrilsk uabrutt over tid så svetten siler... jeg blir faktisk så steinkåt av å se at hun rir, stønner og peser og gir f... i om vinduet står åpent... hun driter i naboen, orgasmen skal ut!!!

"In the heat of moment" ja... jeg synes det er en bra bekreftelse at vi elsker hverandre på en gang i blandt, det skyver bort all tvil... Opplevde en gang at det var ei som svartnet og tok kveletak på meg, pussig opplevelse men hun knullet meg rett å slett i senk. Ei annen ei holdt på å drukne meg på facesitting i squirt, nesen min fikk seg en skikkelig nesestyver... men du verden så hærlig å se og høre kåtskapen løpe løpsk...

Joda, jeg elsker kvinner som virkelig tør å vise sin kårhet uten filter, og gir blaffen i at naboen hører på. Jeg synes det er tøft for det setter standaren på plass i gata vår😂... nesten litt synd at ikke senga mi knirker🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...