Dusty Skrevet 23. september 2002 #21 Skrevet 23. september 2002 Jeg savner Tøffe, den bestod av myk deilig karamell med sjokoladetrekk, mmmmmm......
Linnie Skrevet 24. september 2002 #22 Skrevet 24. september 2002 ååå. jeg savner splitt isen jeg... og dill potet gullet!! ER ingen sjokolade moms men jeg husker riegel!! MMMmmmm
Gjest Frøken Dings Skrevet 24. september 2002 #23 Skrevet 24. september 2002 Jeg savner Basic-sjokoladen. Husker dere den? Den var utrolig god! Dessuten savner jeg chips med salt&vinegar smak. Tror Maarud hadde den en stund, men den forsvant fort gitt... :o
Sussi Skrevet 24. september 2002 #24 Skrevet 24. september 2002 Savner Spesialsjokoladen til Nidar. Rød pakke med mange små Spesialterninger .Det er maaaange år siden jeg så de i butikkene.
Gjest Stratos Skrevet 24. september 2002 #25 Skrevet 24. september 2002 Den røde stratosen har jeg også gått glipp av, så den vet jeg ikke hva var?! Stratos med nøtter var definitivt blå. Men finnes den fortsatt, altså?? Jeg bor i Trondheim, hvor Nidar holder til, og jeg har ikke sett snurten av den på leeeeenge!?
wondergirl Skrevet 24. september 2002 #26 Skrevet 24. september 2002 Twist er ikke det samme etter at banan- og aprikossjokoladen forsvant! Relax var også kjempegod...Mimre, mimre...Og hva med Soho? Den med yoghurt-fyllet? Var det bare jeg som kjøpte den, kanskje?
Gjest Starya Skrevet 24. september 2002 #27 Skrevet 24. september 2002 Og hva med Soho? Den med yoghurt-fyllet? Var det bare jeg som kjøpte den, kanskje? Ja. det var derfor de sluttet å produsere den... neida, jeg mener det var flere her som nevnte den. Jeg smakte den bare en gang, det holdt!
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #28 Skrevet 24. september 2002 Jeg savner den gode gamle "Big Cat", jeg. - Ja, da. Vet at det finnes en "Lion", men etter at Nestlè overtok produksjonen fra Rowntree McIntosh, ble resepten forandret. Søtere og mindre sjokkis i trekket. Rowntree McIntosh er også produsenten av AfterEight, en sjokkis som jeg er lykkelig over fremdeles å kunne finne i butikkhyllene. *Nam, nam*
Gjest Lizbet Skrevet 24. september 2002 #29 Skrevet 24. september 2002 Henge meg på dere som savner TWIST. Banansjokoladen er dypt savnet. Men følte meg plutselig ung - disse andre har jeg ikke hørt om med mine 21 år.... -Sjokolademums-
Gjest Lea Skrevet 24. september 2002 #30 Skrevet 24. september 2002 Dere som savner Soho: Det finnes en kjempegod Ritter Sport med Youghurt-fyll. Har bare sett den noen få steder, bla Esso og noen Narvesenbutikker.
Labella Skrevet 25. september 2002 #31 Skrevet 25. september 2002 Savner også de to små "kinosjokoladene" - Riegel spesielt... Kanskje mest av alt fordi jeg savner muligheten til å kjøpe en liten sjokolade... Nå er alle sjokolader så store at man får litt dårlig samvittighet hvis man prøver å være sunn... Hvis man kunne kjøpe en liten sjokolade så ville man jo bare føle seg flink når man spiste den da...
Gjest ravna Skrevet 25. september 2002 #32 Skrevet 25. september 2002 savner smørbukk-isen (var det ikke det den het?), og bruspulveret i røde og hvite poser..sukk..
Labella Skrevet 25. september 2002 #33 Skrevet 25. september 2002 Og forresten, Twisten er jo bare blitt en vits... Kan jo like gjerne kjøpe en pose med japp-minisjokolader jo... :o
Gyda Skrevet 25. september 2002 #34 Skrevet 25. september 2002 Savner rød Bounty jeg... Den som har mørkt sjokoladetrekk. og så kirsebær-cola.
Gjest LoisLane Skrevet 25. september 2002 #35 Skrevet 25. september 2002 Å ja! cherry-coke tilbake NÅ! Og So-ho'en var skikkelig god! For å¨være litt kjerringa mot strømmen: Jeg eeeelsker den nye twist-posen!
Ada=) Skrevet 25. september 2002 #36 Skrevet 25. september 2002 Jeg savner en tyggegummi som het YOU jeg! den var kjempegod, nam, nam.... (ikke akkurat sjokolade, men) Men soho og banansjokoladen i twisten har jeg aldri likt!! Har aldri sett saa mange som liker banansjokoladen i twisten paa en gang, jeg den ligger alltid igjen hos oss!! Leeeenge etter at alt annet er spist opp!
Jellyfish Skrevet 25. september 2002 #37 Skrevet 25. september 2002 Banansjeokoladen tilbake i twistposen! Dette var jo det eneste oppløftende når gamle tanter kom trekkende med twistposen... Ellers så savner jeg også Riegel (som jeg forøvrig helt hadde glemt inntil dere minnet meg om den nå, og jeg bare fikk SÅ lyst på!), og Pæreis. LITT godtesyk nå da...! :blunke:
Cilla Skrevet 25. september 2002 #38 Skrevet 25. september 2002 Riegel finner jeg da stadig vekk i butikkene, så ikke gi opp letingen dere som savner den. Lette i mange år etter zoo, geledropsene, og nå har de kommet igjen. Kjøper de alltid i Sverige for der har de dem i store poser! Jeg like best den nye twist posen, speiselt den som ikke har fått navn enda.
Gjest lmari Skrevet 27. september 2002 #39 Skrevet 27. september 2002 Kan ikke noen sende denne linken til de som produserte Relax?? Det var jo verdens beste sjokolade!! Jeg husker bare at det var gult papir, og at det var mange forskjellige typer. Den med hvitt fyll var veldig god, men den med "flytende" lakris var nesten enda bedre!! Nam!!! Også banansjokoladen i twisten, selvfølgelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå