AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Del Skrevet 24. november 2020 Noen som har prøvd disse vinterskoene fra Reima? Eventuelt kan anbefale noen andre sko til 1 åring. Trenger også tips til passende drikkeflaske til barnehagen 😊 Anonymkode: b42a7...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 24. november 2020 #2 Del Skrevet 24. november 2020 Vi har disse https://www.skoringen.no/viking-barnestovletter-blaa-3-825003-90920?productid=5630551050 De holder seg tørre selv om ungen legger seg i søledammen (så lenge det ikke kommer vann ned fra oversiden). Kan jo også nevne at dama i skobutikken sa at Vikingskoene generelt er bedre på glatta enn Ecco. Reimasko kjenner jeg dessverre ikke. Når det gjelder flaske har vi bare en enkel med sugerør fra Philips avent, den de har på Kiwi og Meny. Ser at mange av de andre barna også bruker denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Del Skrevet 24. november 2020 nattsvermer skrev (8 minutter siden): Vi har disse https://www.skoringen.no/viking-barnestovletter-blaa-3-825003-90920?productid=5630551050 De holder seg tørre selv om ungen legger seg i søledammen (så lenge det ikke kommer vann ned fra oversiden). Kan jo også nevne at dama i skobutikken sa at Vikingskoene generelt er bedre på glatta enn Ecco. Reimasko kjenner jeg dessverre ikke. Når det gjelder flaske har vi bare en enkel med sugerør fra Philips avent, den de har på Kiwi og Meny. Ser at mange av de andre barna også bruker denne Tusen takk for tips! Ser ut som at den Vikingskoen kun er i større størrelser dessverre, men skal undersøke om det finnes lignende i mindre str😊 Supert, da skal jeg sjekke på butikken etter sånn flaske👍 Anonymkode: b42a7...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Del Skrevet 24. november 2020 Viking sko og avent flaske Anonymkode: 96d1d...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Viking sko og avent flaske Anonymkode: 96d1d...be0 Topp, takk for tips! Da vet jeg hva jeg skal se etter😊 Anonymkode: b42a7...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Del Skrevet 24. november 2020 Viking sko og avent-flaske m/sugerør eller camelbak barneflaske. Anbefaler camelbak fordi det er lengre brukstid, kan passe til barn opptil 10-12 år sikkert. Min 1-åring har allerede tygget sånn på avent-sugerøret at det er halvveis ødelagt. Viking-sko kan man forresten kjøpe brukt på Finn. De nye er så dyre, og så bruker man de bare noen veldig få mnd. de som jeg har kjøpt på Finn har vært i pen stand. Anonymkode: a147f...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Del Skrevet 24. november 2020 Vi har også viking sko, og avent sugerørflaske. Anonymkode: f2e17...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Del Skrevet 24. november 2020 Vi har også viking sko Anonymkode: fad5f...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Del Skrevet 24. november 2020 Angående flasker.. skal flasken stå i barnehagen, og vaskes der? Er barnehagelærer på småbarnsavdeling - de fleste barna hadde flasker med sugerør der ved oppstart. Men mtp hygiene ville jeg vært litt betenkt. Hvor godt blir sugerøret og eventuelle andre smådeler i korken vasket i maskin (selv på 70 graders «godkjent» vask, tenker mest på om vannet/såpen kommer godt nok til). For sugerøret til ditt barn vil sannsynligvis forveksles med andres både en og to ganger ila en uke 🤢🥴😄 Anonymkode: 3b29b...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 24. november 2020 #10 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg vil ikke anbefale camelbak til så små barn fordi man må klemme sammen tuten for å få vann ut av sugerøret. Ettåringer kan ha vanskeligheter med å skjønne den mekanismen, og jeg har sett barn som ser ut som de drikker, men det kommer ikke vann fordi de ikke klarer/skjønner at de må klemme. Contigo kan være et bedre alternativ da, for de har ikke samme mekanisme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 24. november 2020 #11 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for tips! Ser ut som at den Vikingskoen kun er i større størrelser dessverre, men skal undersøke om det finnes lignende i mindre str😊 Supert, da skal jeg sjekke på butikken etter sånn flaske👍 Anonymkode: b42a7...a87 Jeg linka visst til feil sko. De vi kjøpte er helt like, så jeg sjekka ikke størrelsen der. Vi har de i 23 til en 2-åring. Vi er visst mange som liker samme type sko og flaske, så neste tips er merkelapper i haugevis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå