Gå til innhold

Vognbag godkjent som soveplass natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror kommer når storebror såvidt er 2 år. Vi har to hytter og besteforeldre utenbys, så vi er veldig mye på farten og overnatting i helgene. Vi har sprinkelseng til storebror 2 av 3 steder vi overnatter ofte, og har med reiseseng til han der vi ikke har sprinkelseng. Han er for liten til ikke å sove i sprinkelseng, og får ikke sove uten nattpose, så vi kan ikke flytte han over i noen vanlig seng med sengehest riktig enda. 

Ser nå på muligheten til å slippe alt for mye pikk pakk i bilen når vi er avgårde, og lurer på om det er flere vognbager som også er godkjent for nattesoving enn Uppababy?

Vi har Buffalo til storebror, han beholderden, og bruker den i barnehagen også. Trenger en ny vogn til lillebror, og da hadde det vært fint med en bag som vi kan bruke om natten når vi er på tur. Så kanskje storebror er klar for vanlig seng når lillebror er vokst ut av bagen.

Da slipper vi kjøpe enda en reiseseng å fylle opp bilen enda mer.

MEN jeg vil egentlig ikke ha Uppababy...

Anonymkode: 1d026...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha Uppababy? Vi er strålende fornøyd med vår V2!

Anonymkode: 767ba...682

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor vil du ikke ha Uppababy? Vi er strålende fornøyd med vår V2!

Anonymkode: 767ba...682

Testet den sist. Syns den ble for bred inne i butikker, som jeg ofte triller i, samt for dårlig i terreng, som jeg også ofte triller i. Det er enten eller liksom... vurderte en til brukt Buffalo til nå, men bagen på den står jo ikke flatt på gulvet en gang, så den er helt håpløs hvis vi skal ha den som reiseseng også...

Anonymkode: 1d026...d51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...