AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Hei, Tok mannen min i tekste ei dame. Dette er vel så normalt for tiden at det er vanskelig å se forskjell på venner og utro. Så jeg leste hele chatten bare for å være sikker på hva det var. Første som slo meg er hun krevde tiden hans, ble opprørt når han ikke svarte og sa at han holdt henne på en armslengde når han gjorde. Han klagde mest om meg om hvor fæl jeg var, og han avslørte til henne de kranglene vi har hatt hvor jeg har anklaget ham for ting at de er sanne. Feks, trengte penger så jeg må la henne kjøpe seg inn i huset. La skylden på meg i vær eneste krangel. Han har sendt bilde av seg selv i senga (bare fjes med klær) men likevel i vår seng. Hele i fjor høst og vinter var en hard periode for oss, hvorpå døtrene hans hadde det drit og de ville ikke bo hos hos og de ville at mamma og pappa skulle bli sammen igjen. Det ble det masse problemer ut av. Tenk parent trap. Jeg fikk skylden. Så vi hadde kommet forbi dette, og hatt det fint siden vinteren. Så ble han så nervøs med tlf hans. Vet ikke hvem jeg kan snakke med. Så jeg prøver her. Anonymkode: 8e7f4...611
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei, Tok mannen min i tekste ei dame. Dette er vel så normalt for tiden at det er vanskelig å se forskjell på venner og utro. Så jeg leste hele chatten bare for å være sikker på hva det var. Første som slo meg er hun krevde tiden hans, ble opprørt når han ikke svarte og sa at han holdt henne på en armslengde når han gjorde. Han klagde mest om meg om hvor fæl jeg var, og han avslørte til henne de kranglene vi har hatt hvor jeg har anklaget ham for ting at de er sanne. Feks, trengte penger så jeg må la henne kjøpe seg inn i huset. La skylden på meg i vær eneste krangel. Han har sendt bilde av seg selv i senga (bare fjes med klær) men likevel i vår seng. Hele i fjor høst og vinter var en hard periode for oss, hvorpå døtrene hans hadde det drit og de ville ikke bo hos hos og de ville at mamma og pappa skulle bli sammen igjen. Det ble det masse problemer ut av. Tenk parent trap. Jeg fikk skylden. Så vi hadde kommet forbi dette, og hatt det fint siden vinteren. Så ble han så nervøs med tlf hans. Vet ikke hvem jeg kan snakke med. Så jeg prøver her. Anonymkode: 8e7f4...611 Ny tråd om tlf ? herregud , enten troller du eller så vet du hva du skal gjøre. Røm, og ring krisetelefon, eller kontakt krisesenteret i din kommune. Ingen her inne kan gi deg råd om dette Anonymkode: 4031e...e83 2
Gjest Chroma Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Hvem skal kjøpe seg inn i huset? Dette var litt rotete. Men du bør jo konfrontere han.
altruisme Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Chroma skrev (19 timer siden): Hvem skal kjøpe seg inn i huset? Dette var litt rotete. Men du bør jo konfrontere han. Det ble litt rotete fordi jeg har ikke skrevet noe sånt på nett før, (og jeg er lei meg) men jeg er virkelig rådløs. Jeg skal kjøpe meg inn i huset, vi ble enige om at det var det beste for meg og mitt barn for hans framtid. Men det var i chatten til denne damen at han sa det var fordi han var til knærna i gjeld. Problemet er at vi har hatt det fint siden vinteren, men jeg oppdaget chatten for to uker siden, da var det ikke klaging på meg siden vinteren men 😘 sendt til hverandre, og siden juni har hun krevd tiden hans ved å mast om svar fra han. Når han ikke svarte fikk han svar fra henne at han holdt henne på en armlengde. Alt har bare blitt et rot.
altruisme Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ny tråd om tlf ? herregud , enten troller du eller så vet du hva du skal gjøre. Røm, og ring krisetelefon, eller kontakt krisesenteret i din kommune. Ingen her inne kan gi deg råd om dette Anonymkode: 4031e...e83 Jeg troller ikke. Har ikke gjort dette før, skrevet på KG, så kan vær at jeg skrevet dette to ganger, men vet ikke. Som sagt når alt blåste over meg ungene har det gått fint mellom oss, ingen mer klaging på meg til denne damen. Har skrevet hva som skjer nå lengre nede. Har vist skreve med profil navn nede, men jeg driter i det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Han er ikke noe å spare på. Har du lyst på et fint liv? Da avslutter du forholdet il denne mannen. Ikke tro et ord av det han sier. Men før du avslutter synes jeg du skal si at du har sett chatten g alt som er skrevet der. Ikke skrik, ikke vær høylydt, ha poker face. Og si han det du så i chatten. Si at han er skikkelig drittsekk som forteller om problemene deres til denne damen, og at det virker som han egentlig er dritt lei av deg, Se hva han svarer deg, g tenk deg godt om før du eventuelt gidder bruke mye tid en mann som han. Anonymkode: 8148c...da4 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Kjære deg.. Hvorfor er du sammen med denne fyren som legger ut om alle problemene deres og stiller seg i et så dårlig lys? Han høres jo ikke akkurat begeistret ut for deg. Derr hadde trøbbel i fjor pga barna hans, men han får dwt til å handle om deg? Anonymkode: 2b899...7f4 1
Troyamin Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Hvor vondt det enn høres ut, avslutt forholdet! Du fortjener bedre enn han her.
Hippogriff Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Det er ekstremt illojalt av ham. Kanskje du helt rolig og følelsesløst skal si til ham at du har sett chatten, og spørre ham hva han tenker rundt både den, hans forhold til denne dama/andre damer, og forholdet til deg. Som et helt åpent og fordomsfritt spørsmål, og så ta din beslutning basert på svaret hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå