Gjest Linnèa ii Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Jeg vurderer å klippe meg hos en frisørlærling neste gang pga dårlig råd. Dere som har gjort det, hva betalte dere? Og kan jeg bare ringe rundt til frisørsalonger å spør om de har en lærling inne?
BlackBerry Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Du kan jo sitte hårmodell, da får du det gratis. Mange flinke lærlinger der ute:)
lillesky Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Ja, du kan så absolutt ringe rundt og spørre. Husk å spørre om de har lærlinpriser! Jeg vet om et sted der det er ei som er lærling, og hun tar full pris!! Nikita har iallefall lærlinger, som jeg har vært hos, og ble kjempefornøyd!
Gjest Fruktfat Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 i nikita tar ALLE lærlinger full pris. de har nemlig en regel om å gå på halv-pris kortest mulig tid, helst ikke mer enn tre måneder. så å bli stor i øya over å vite om ETT sted hvor lærlinger tar full pris ble vel litt rart nå?
lillesky Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Jeg trodde faktisk ikke at lærlinger tok full pris. Jeg synes det er merkelig at de kan gå på skole i 5 mnd., for så å gå ret over på og ta full pris. Så at jeg ble er ikke så rart da.
Gjest Linnèa ii Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Jeg tok en ringerunde idag, men enten tok de fullpris, eller så fikk man ikke bestemme selv hvilken frisyre man ville ha..
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #7 Skrevet 5. august 2005 Jeg har hatt to lærlinger til min faste frisør, og begge har tatt full pris (men de var siste års lærling). Sambo går også til lærling, og betaler full pris.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. august 2005 #8 Skrevet 6. august 2005 Jeg har gått hos sisteårslærling, og de tar 75% av full pris.
moka Skrevet 6. august 2005 #9 Skrevet 6. august 2005 jeg sitter modell, men har valgt frisyre selv. men hun skulle opp i sånn prøve på den klippen, så hun ville gjerne fortsette å klippe meg.... og det er klart jeg ikke sier nei til det. gratis :-D på torsdag fikk jeg farget håret oxo .
lillesky Skrevet 8. august 2005 #10 Skrevet 8. august 2005 Jeg har iallefall gått til lærling hos Nikita, ikke betalt fullpris. Oslo frisørskole tilbyr også klipp hos lærlinger, tror de tar 100 kr eller noe. De gjorde iallefall det for mange år siden. De tjener jo på å selge hårstyling. Og det er jo godt å unne seg litt ekstra av og til.
Gjest Ingrid78 Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Jeg klipper meg hos lærlinger. Og her i Drammensområdet (ihvertfall Joseffsson kjeden) tar de 50%. Så sist måtte jeg betale 223 kroner.
Gjest Piper Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 Hadde jeg måtte betale full pris hos en lærling, ville jeg valgt å få en som allerede var utdannet. Det er ikke alle lærlingene som er like flink, og jeg hadde ikke ville betale full pris for noe som eventuelt kunne bli totalt katastrofe.
Gjest Milah Skrevet 8. august 2005 #13 Skrevet 8. august 2005 Hadde jeg måtte betale full pris hos en lærling, ville jeg valgt å få en som allerede var utdannet. Det er ikke alle lærlingene som er like flink, og jeg hadde ikke ville betale full pris for noe som eventuelt kunne bli totalt katastrofe. ← :enig_anim: Jeg tar ikke unødvendige sjangser med håret mitt..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. august 2005 #14 Skrevet 8. august 2005 Hadde jeg måtte betale full pris hos en lærling, ville jeg valgt å få en som allerede var utdannet. Det er ikke alle lærlingene som er like flink, og jeg hadde ikke ville betale full pris for noe som eventuelt kunne bli totalt katastrofe. ← Enig!
ringblomst Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Jeg betaler 300-400 for klipp hos "min" lærling. Er veldig fornøyd med henne, selv om anbefalingene på hårstylingprodukter ikke var noe særlig (så langt...).
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #16 Skrevet 9. august 2005 Jeg var hos Nikita en gang og skulle klippe og farge håret, var en lærling som tok full pris. Det var helt for j..... klippen var forsåvidt grei, men fargen ble grønn og i tillegg fikk jeg huden full av daglig leder der som påsto at jeg måtte da vite at den fargen ikke ville bli fin på meg osv. Det var ikke spesielt gøy, det var forøvrig første klipp etter fødsel og jeg skulle "freshe" meg opp. Skuffet ja.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #17 Skrevet 9. august 2005 Sist gang jeg klippet meg hos lærling betalte jeg 250,-, det var halv pris. I Tyrkia betalte jeg 100,- for en bedre frisyre... Synes det er dyrt å gå hos frisør, er der to ganger i året...
Gjest Fruktfat Skrevet 9. august 2005 #18 Skrevet 9. august 2005 de tar jo selvfølgelig ikke full pris med en gang de går ut av skolen, men etter å ha klippet en stund. i nikita vil dette si ca tre mnd, i andre salonger kanskje ett år, i atter andre tar de redusert pris til de er ferdig med lærlingetiden. noen er flinke, noen er ikke det, og sånn er det med de som har tatt svenneprøven også. og ikke regn med at den du klipper deg hos svarer ærlig når du spør om de er lærlinger... jeg var ferdig med lærlingetiden da jeg var 19, en kollega gikk privat og var 27 og lærling.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #19 Skrevet 10. august 2005 de tar jo selvfølgelig ikke full pris med en gang de går ut av skolen, men etter å ha klippet en stund. i nikita vil dette si ca tre mnd, i andre salonger kanskje ett år, i atter andre tar de redusert pris til de er ferdig med lærlingetiden. noen er flinke, noen er ikke det, og sånn er det med de som har tatt svenneprøven også. og ikke regn med at den du klipper deg hos svarer ærlig når du spør om de er lærlinger... jeg var ferdig med lærlingetiden da jeg var 19, en kollega gikk privat og var 27 og lærling. ← 3 måneder er virkelig ikke en stund, håpløst at de tar full pris så fort!
Tulipan Skrevet 10. august 2005 #20 Skrevet 10. august 2005 Jeg går også til en lærling. Piia som jobber hos Adam og Eva i Nedre Slottsgt (er det ikke den gaten det er da.... :klø: ). Hun er kjempe flink. Blir vel stylist når hun er ferdig tror jeg. Betaler ca 450 kr for klipp og vask (og føl selvsagt). Litt dyrt, men så får jeg også en klipp som jeg vet at jeg kommer til å være fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå