Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Million skrev (27 minutter siden):

Rema har også store sjokoladeplater fra Freia (som jeg så) til 24,90. Kjøpte et par stk med Helnøtt, men de er allerede spist opp, så jeg må nok tilbake og kjøpe mer sjokolade...😍

Ååååå VET dette vil skje her også om jeg kjøper billig nå 😬😬Da blir det ikke så billig likevel hvis jeg må kjøpe dobbelt så mange... Hmmm, mulig jeg må ty til trikset å sende mannen for å kjøpe og be ham låse det inn i våpenskapet fram til jul 🙈 Han syns det er kjempeteit, men har gjort det en gang før da jeg ba ham om det. Har dager jeg ikke eier viljestyrke og sjokolade er ALLTID godt... 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
IreneUtålmodig skrev (10 timer siden):

Hvor har de 10 kr pr hekta på smågodt?

Vet Coop extra skal ha det som black week tilbud....

Anonymkode: 0488e...083

Skrevet
Eneri skrev (25 minutter siden):

Ååååå VET dette vil skje her også om jeg kjøper billig nå 😬😬Da blir det ikke så billig likevel hvis jeg må kjøpe dobbelt så mange... Hmmm, mulig jeg må ty til trikset å sende mannen for å kjøpe og be ham låse det inn i våpenskapet fram til jul 🙈 Han syns det er kjempeteit, men har gjort det en gang før da jeg ba ham om det. Har dager jeg ikke eier viljestyrke og sjokolade er ALLTID godt... 

Haha her snakker vi seriøse metoder for å unngå sjokoladefristelsene! 😄 

• Liker 15
Skrevet
NewStart87 skrev (6 timer siden):

Skal handle inn fem plater med sjokolade til å lage sjokoladehus med etterpå! :hoppendeglad:

Sjokoladehus? Forklar 😀👍🏻

Anonymkode: 39584...2ee

• Liker 2
Skrevet

Hvis en kjøper mye godterier nå og frem til jul koster det jo mye til slutt. Jeg holder meg og kjøper julegodteri og julekaker rett før jul heller. klarer ikke å ha liggende heller så må vente.

Anonymkode: 2bb21...ef1

• Liker 3
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Rema har også store sjokoladeplater fra Freia (som jeg så) til 24,90. Kjøpte et par stk med Helnøtt, men de er allerede spist opp, så jeg må nok tilbake og kjøpe mer sjokolade...😍

God plan 👍 :sjokolade:

Anonymkode: 4b5d2...0f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skal dere stå i kø for å spare noen kroner og få smitte på kjøpet? 

Anonymkode: 05421...6de

Endelig en fornuftig forklaring på slagordet til Meny, Du får så mye mer 😆

• Liker 8
Skrevet

Det er visst texas i matbutikkene for tiden, alle handler som gale til jul. Ja, allerede.

Anonymkode: 0f438...98c

Skrevet

Jeg spiser ikke så mye godteri, og i jula spiser jeg enda mindre enn ellers. Det er jo så mye god mat å velge mellom, regner med det går an å gjøre noen kupp etter hvert på mat også, ikke bare sjokolade... 😊

Anonymkode: e833b...898

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 23.40):

Det er visst texas i matbutikkene for tiden, alle handler som gale til jul. Ja, allerede.

Det er det ikke her heldigvis, men jeg ser at foreksempel Bunnpris har diverse salg. Her handler jeg kun det jeg trenger og har ikke noe behov for å hamstre.

Anonymkode: 3a671...127

Skrevet

Noe nytt her?

Anonymkode: 4ae7c...efc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 23.40):

Ikke her jeg bor i Oslo. Dessuten er det bra noen begynner tidlig så det ikke blir så fult før jul. 

Anonymkode: 3b7d1...e87

Skrevet

20 kroner for melkesjokolade på joker i helgen 😊

• Liker 1
Skrevet

På Rema1000 selges Grandiosa for 25 kr og en TINE GRÄDDOST 380 G for 18 kr!

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke dere som er redde for smitte på butikken bare la være å handle julegodt på tilbud, og så la oss som liker å kjøpe masse godis litt billigere (så føler man seg litt bra samtidig som man stapper seg feit og god) få handle i fred? Takk

Anonymkode: b2164...406

• Liker 7
Skrevet

20 kr for forskjellige Sørlandschips på Meny!

• 2 uker senere...
Skrevet

Melis 6,90 på rema. Billige mandler og svisker

Anonymkode: 70643...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...