Gå til innhold

Er jentene deres i 4. klasse optatt av gutter/kjærester?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente har vært opptatt av dette opptatt av dette siden 2. klasse. Hun sier ikke noe til meg, og benekter at hun har kjærest, men jeg får jo med meg at de driver og kysser på skolen, og hun sender sms til kjæresten med masse hjerter, elsker deg osv.

Kan ikke huske at jeg var opptatt av slik så tidlig😅

Anonymkode: b2be6...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min jente har vært opptatt av dette opptatt av dette siden 2. klasse. Hun sier ikke noe til meg, og benekter at hun har kjærest, men jeg får jo med meg at de driver og kysser på skolen, og hun sender sms til kjæresten med masse hjerter, elsker deg osv.

Kan ikke huske at jeg var opptatt av slik så tidlig😅

Anonymkode: b2be6...ec0

Nei, ikke mye fokus. Hun går i en klasse med veldig stor overvekt av jenter og ser på alle som venner og klassekamerater. Men hun har faktisk en kjæreste som hun har fått på gjennom felles fritidsinteresser. Hun ser han kun der og trives med det😅 Han «spurte» henne og hun syntes han er hyggelig, så hun svarte ja. Sender like sms’er til han som alle andre. Det spørs hvor lenge han holder ut, da han blir behandlet på lik linje som alle andre. - som en venn. 

Anonymkode: 8fd07...f23

Skrevet

Min klasse på barneskolen på 90-tallet var ekstremt sex-fikserte. Det begynte allerede rundt 1 klasse og utviklet seg mer med årene. I litt senere klasser på barneskolen, låste jentene seg inne på soverommet med gutter i bursdager. I stuen blant oss alle, lå oppå hverandre med klær på blant folk og simulerte sex. Husker en annen gutt viste frem penisen og lot ivrige jenter ta på. Var stadig snakk om sex og det hendte at gutter holdt jenter fast og klådde uten samtykke. Dette er bare en liten brøkdel av det som skjedde.

Anonymkode: 00fcc...200

• Liker 3
Skrevet

Jeg husker og at det var mye kjæresteprat i første klasse tidlig på 90-tallet, jentelus og guttelus.:ler:

Nå har jeg gutt da men ser at jentene har vært veldig på det med kjæreste og slikt fra første klasse av først nå i 4 klasse guttene våkner mer til. Så får vi se da, blir vel ikke mindre drama med årene. :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Min klasse på barneskolen på 90-tallet var ekstremt sex-fikserte. Det begynte allerede rundt 1 klasse og utviklet seg mer med årene. I litt senere klasser på barneskolen, låste jentene seg inne på soverommet med gutter i bursdager. I stuen blant oss alle, lå oppå hverandre med klær på blant folk og simulerte sex. Husker en annen gutt viste frem penisen og lot ivrige jenter ta på. Var stadig snakk om sex og det hendte at gutter holdt jenter fast og klådde uten samtykke. Dette er bare en liten brøkdel av det som skjedde.

😂

Anonymkode: 2c1a4...b4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

😂

Anonymkode: 2c1a4...b4c

Jeg (som skrev dette) synes ikke dette var morsomt. Det var mye mobbing, vold, narkotika osv. inne i bildet. Enkelte ble utvist fra skolen.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt null kjæresteri her. Og jenta mi er snart 11 og går i 6. klasse. Har heller ikke hørt at noen av venninnene eller andre i klassen har begynt med kjærester ennå. (Takk og lov) Når jeg begynner å hinte litt, eller spørre om den eller den er søt, reagerer hun bare med ÆSJ, eller sier det er ekkelt. 😄

Anonymkode: 57bf7...8dc

Skrevet

Har hun en tilstedeværende og omsorgsfull far i livet sitt?

Anonymkode: cd98e...01f

Skrevet

I fjerde klasse ble jeg gift sånn typ 4-5 ganger tror jeg, med gutter på trinnet mitt😂 Det var seriøst også, med «prest», en ring laget av en blomst og vitner. Så vi tok det i alle fall veldig seriøst!

Anonymkode: 7d9a0...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...