AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Må ikke suge for hardt? En ball inni munnen og suge litt? Anonymkode: 94181...b39
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Hvis noen suger eller sutter på ballene mine så blir jeg "forbannet". Det er ubehagelig. Sleike OK, men ikke sug på dem! Anonymkode: 1d45c...280 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis noen suger eller sutter på ballene mine så blir jeg "forbannet". Det er ubehagelig. Sleike OK, men ikke sug på dem! Anonymkode: 1d45c...280 Oi, da må jeg droppe det. Hilsen uerfaren suger Anonymkode: 94181...b39
Pappi Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, da må jeg droppe det. Hilsen uerfaren suger Anonymkode: 94181...b39 Eller så finner du ut om den aktuelle partneren liker det. Her er nok menn forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oi, da må jeg droppe det. Hilsen uerfaren suger Anonymkode: 94181...b39 Kjæresten min ELSKER det, gjerne å ha ballene sugd så hardt som mulig. Andre menn jeg har ligget med har ikke særlig sensitivitet i ballene og bryr seg nada om det, mens andre er altfor følsomme og synes det er ubehagelig. Store forskjeller! Anonymkode: 5e76a...da9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, da må jeg droppe det. Hilsen uerfaren suger Anonymkode: 94181...b39 Dette var min mening om det. Anbefaler at du spør han om det. Kanskje han du skal suge liker det, og tåler det bedre enn meg. Men ikke sug hardt hvis han gir deg tillatelse til det. Patt heller. Og sleik. Det er kuken du skal bruke sugekraft på, ikke ballene. Disse bør du håndtere med varsomhet ettersom dem er så ømfintlige. Så dét er rådet mitt egentlig: Snakk om det, spør og vær nysgjerrig med den partneren du har. Anonymkode: 1d45c...280
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, da må jeg droppe det. Hilsen uerfaren suger Anonymkode: 94181...b39 Min mann elsker det! Så menn har forskjellige preferanser, du må bare kommunisere med partneren😊 Anonymkode: 36fa7...141
Milky Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Jeg suger og slikker på ballene.. men ikke så hardt. Kan ta en om gangen i munnen. Mannen elsker det 3
Lisa Rowe Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Et tips når det kommer til sex: kommuniser med hver enkelt sexpartner. En person kan hate å bli slikket på ballene, mens en annen kan elske det. Det er utrolig varierende og alle har ulike preferanser. Lurest å ikke bare anta at han du er med nå liker enkelte ting bare fordi han forrige gjorde det, liksom. Eksen min likte ikke når jeg gjorde noe med ballene - ikke fordi det var ubehagelig, men fordi det ikke ga han noe, så det sløste bare tid som jeg kunne brukt på å gjøre noe han likte. 😅 1
Lord Friendzone Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Som flere nevner er det individuelle forskjeller her, som med alt annet. Noen er overfølsomme rundt omkring, mens andre ikke føler noe særlig nytelse. For meg er det også en forutsetning at pungen er glattbarbert, da det gir mye mer «direkte» stimuli. Tross forskjeller i anatomi og følsomhet tror jeg dette handler aller mest om det mentale. Menn utvikler sterke reflekser for å beskytte sine juveler, og noen klarer bare ikke å slappe av i slike situasjoner, selv om de skulle stole fullt og helt på partneren. Samtidig kan denne sårbarheten og gjensidige tilliten helt klart gi en slags emosjonell forsterkning av nytelsen - for de som finner roen. Man merker det nesten umiddelbart når noen går inn med den rette ømheten, og da finner jeg raskt roen. Hvis partneren derimot er for brå og hardhendt går nervene like raskt i høyspenn... Som alltid må man kommunisere og gå gradvis til verks. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 Nei, jeg liker det ikke. Folk er forskjellige, så at jeg ikke liker det betyr ikke at alle menn ikke liker det. Utrolig nok så må det bli sagt, særlig her inne hvor det fort blir sånn at hvis én mann er på en spesiell måte, ja, da er alle menn slik. Anonymkode: 9f048...9af
Bamseklemmer Skrevet 24. november 2020 #12 Skrevet 24. november 2020 Yees! ...for å bli sugd samtidig som å bli slikket på ballene, betyr det at det må være to kvinner tilstedet🙈❤️❤️ 1
Gorgonzola Skrevet 24. november 2020 #13 Skrevet 24. november 2020 JAAAAAA😀 En oversett, uglesett og lite tilgodesett duo i dagens samfunn. Sug og sleik, så mye dere orker.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #14 Skrevet 24. november 2020 32 minutter siden, Bamseklemmer said: Yees! ...for å bli sugd samtidig som å bli slikket på ballene, betyr det at det må være to kvinner tilstedet🙈❤️❤️ Det stemmer ikke. Jeg kan fint få inn penis og slikke på ballene så lenge jeg tar den dypt nok ned 🤪 Anonymkode: 5e76a...da9 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 For min del så mister jeg ereksjonen hvis hun begynner å suge på ballene, mister tenningen totalt. Vet ikke hvorfor, men det har skjedd hver gang ei dame har sugd på dem. Føles ubehagelig og. Men suger hun staken, da blir det liv, for hun er helt fantastisk flink til det! Eksen var ikke flink til å suge, mistet fort piffen med henne. Anonymkode: 0f020...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå