Gå til innhold

Mannen min vil ikke bli sugd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt liksom? De jeg var sammen med før, elsket det. Men min nåværende mann er overhode ikke interessert. 

Anonymkode: 0c19f...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det normalt liksom? De jeg var sammen med før, elsket det. Men min nåværende mann er overhode ikke interessert. 

Anonymkode: 0c19f...de5

Altså han elsker å gå ned på meg 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er da like normalt som at mange damer ikke liker å bli slikket. Det viktige er jo å respektere det og heller finne andre lekemåter :)

Anonymkode: da3b5...052

• Liker 5
Skrevet

Noen liker det, andre ikke. Akkurat som kvinner. Man må respektere det uansett. Er jo ingen "must" heller. 

Anonymkode: 6433b...427

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er da like normalt som at mange damer ikke liker å bli slikket. Det viktige er jo å respektere det og heller finne andre lekemåter :)

Anonymkode: da3b5...052

Selvfølgelig respekterer jeg det. Har aldri prøvd å presse det fram. Har aldri likt det selv så det er jo ypperlig for meg. Men jeg trodde ikke det fantes menn som ikke likte det etter noen diskusjoner med venninner oppigjennom årene 😂

• Liker 1
Skrevet
MammaTilLL26 skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig respekterer jeg det. Har aldri prøvd å presse det fram. Har aldri likt det selv så det er jo ypperlig for meg. Men jeg trodde ikke det fantes menn som ikke likte det etter noen diskusjoner med venninner oppigjennom årene 😂

Vet han at du ikke liker det? Altså, har han sagt han ikke vil vel vitende om at du ikke liker det? Det kan være han bare ikke vil du skal gjøre noe du ikke vil. Samtidig er folk ekstremt forskjellige. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke hatt lyst til å bli slikket av en mann hvis jeg fikk inntrykk av at han egentlig ikke liker det, men bare gjør det for å være grei. Mulig mannen din merker at du ikke er så keen? Eller har han gitt utrykk for at han aldri har likt å bli sugd? Folk er jo tross alt forskjellige når det gjelder seksuelle preferanser.

PS. Har møtt EN mann i mitt liv som ikke likte å bli sugd. Og han ville ikke slikke heller. Jeg takket for meg etter ETT ligg, for å si det sånn. Gidder ikke pripne folk😂

Anonymkode: 00909...b94

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (1 time siden):

Vet han at du ikke liker det? Altså, har han sagt han ikke vil vel vitende om at du ikke liker det? Det kan være han bare ikke vil du skal gjøre noe du ikke vil. Samtidig er folk ekstremt forskjellige. 

Neida, han har aldri likt det. 

Ts.

Skrevet
MammaTilLL26 skrev (13 minutter siden):

Neida, han har aldri likt det. 

Ts.

Neida, hva da? 

Skrevet

Jeg er mann og elsker å slikke masse, men liker ikke blowjob. Klarer ikke å slappe av og tror det har noe med at hun har dårlig selvtilitt med å suge og ikke så flink til det. Men er fornøyd fordet.

Anonymkode: 8bf72...c64

• Liker 1
Skrevet

Her er det motsatt, dama liker ikke å suge.

I en ideell verden skulle selvfølgelig disse vært et par :) 

Anonymkode: eb072...85b

• Liker 1
Skrevet

Med 18 cm omkrets er ikke alltid BJ helt vellykket. Når damene i tillegg ikke kjører løpet ut, da kan det være det samme. Selv elsker jeg en real BJ, og gjør det med glede tilbake til damene. Men lever etter regelen, den som gir, den får. Damene først. Alltid.

Anonymkode: 595e1...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...