AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Uansett om jeg ligger på siden eller på ryggen. Også venstre side. Har gravidpute og bruker den, men etter bare 5 minutter må jeg bytte stilling fordi det gjør så vondt i magen. Ryggen og bekken er helt fint. Hadde ikke disse smertene sist da jeg var gravid. Hva er dette?? Ødelegger søvnen hver eneste natt, ligger bare og snur meg frem og tilbake konstant! Anonymkode: e0ea9...0c6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 9.23): Uansett om jeg ligger på siden eller på ryggen. Også venstre side. Har gravidpute og bruker den, men etter bare 5 minutter må jeg bytte stilling fordi det gjør så vondt i magen. Ryggen og bekken er helt fint. Hadde ikke disse smertene sist da jeg var gravid. Hva er dette?? Ødelegger søvnen hver eneste natt, ligger bare og snur meg frem og tilbake konstant! Anonymkode: e0ea9...0c6 Sikkert livmoren som vokser og blir øm... Jeg kan også ha vondt i magen, kjenner det spesielt i perioder, sikkert når livmoren er i en vekstfase. Hvordan bruke du gravid puten? Jeg har mellom bena, synes det hjelper. Anonymkode: 4b169...a99
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Kan det være kynnere? Blir magen hard som en ball? Jeg hadde veldig mye kynnere i andre svangerskap. De gav seg ikke når jeg hvilte. Du kan be om en sjekk hos jordmor evt. ultralyd av livmorhalsen Anonymkode: 3dd1c...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå