AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Som overskriften sier, det er helt umulig. flere som sliter? har prøvd i lang tid. Har tilogmed tatt truck T1 og T4 men fortsatt er det helt umulig å få noe. Har søkt så og si overalt. Noen som har tips? Eventuelt ett yrke det er lett å komme seg inn i? Er desperat nå.. har egentlig ingen ønsker om hva jeg vil jobbe med, så er åpen for det meste. Anonymkode: 262c5...bf5
Rytz Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Umulig er det sjeldent noe som er, men jeg har også slitt ja. Har flere tilkallingsvikariat nå, og de var vanskelig nok å få. Noen tips: ikke gi opp, og ring!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Rytz skrev (4 minutter siden): Umulig er det sjeldent noe som er, men jeg har også slitt ja. Har flere tilkallingsvikariat nå, og de var vanskelig nok å få. Noen tips: ikke gi opp, og ring! Ja. Er ringevikar selv i barnehage, men trives ikke og vil ha noe fast i et annet yrke. Får håpe corona gir seg og at ting går oppover så det er lettere for folk å få fast jobb. Anonymkode: 262c5...bf5
Rytz Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Er ringevikar selv i barnehage, men trives ikke og vil ha noe fast i et annet yrke. Får håpe corona gir seg og at ting går oppover så det er lettere for folk å få fast jobb. Anonymkode: 262c5...bf5 Ja, vi krysser fingrene for det 🤞 Lykke til med jobbsøking!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Det er vanskelig, selv søkt mye. På alt mulig, hører sjelden noe. går snart tom for penger, så må søke om sosialstøtte. er mange som sliter i dag. er vel planlagt fra et annet land at vi skulle stenge ned. Anonymkode: 68904...6a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Tror nok det tar lang tid før arbeidsmarkedet snur. Hadde man sparka ut alle østeuropeerne som jobber turnus og drar med seg corona så hadde det vært jobb nok til alle. jeg hadde gladelig jobba for tariff på ett skipsverft feks Anonymkode: ca785...b39 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Min erfaring er at arbeidsmarkedet allerede har snudd. Det er vesentlig flere stillinger ute nå enn f.eks. i april/mai, selv om vi er nede i samme nedstengning. Man må bare fortsette å søke, ikke gi opp, så dukker det opp noe snart. Anonymkode: c9625...a84
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Har du prøvd å søke jobber innen varehandel og renhold? Anonymkode: 91625...434
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Ble ferdig utdannet i 2014, har fortsatt ikke fått fast jobb. Har gått fra tilkallingsvikar til prosjektstillinger og nå et vikariat. Er så lei av å ikke ha en forutsigbar fremtid. Har søkt over hele landet. Anonymkode: 93944...3fe
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ble ferdig utdannet i 2014, hva er du utdannet innenfor? Anonymkode: 43868...3cc
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du prøvd å søke jobber innen varehandel og renhold? Anonymkode: 91625...434 Ja, ringt alt. Tilogmed ringt veldig mange og spurt om lærlingplass. For har mulighet for en utdanning til, selvom jeg helst vil ha full lønn nå. Men tilogmed der er det helt umulig, hørt med alle bedrifter i forskjellige yrker men ingen tar inn før i august 2021. Og mange tar ikke inn pga corona. 🙈 Anonymkode: 262c5...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå