hecuba Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Jeg skal snart gi meg med dette puppestyret.. Jeg bare lurte på om noen hadde prøvd dette produktet..
Gjest marris75 ikke pålogget Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke brukt Natural Push-up, men bruker nå noe som heter "Breast Gain Pluss". Det er akkuratt det samme, men mye billigere. Har nå gått på det i 3mnd og merker ingen ting!! Så jeg har ingen virkning av det. Men det er flere her på forumet som har hatt virkning av begge produktene, men det virker ikke på alle. Så jeg vil verken anbefale eller advare om produktene.
hecuba Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2005 Jeg har ikke brukt Natural Push-up, men bruker nå noe som heter "Breast Gain Pluss". Det er akkuratt det samme, men mye billigere. Har nå gått på det i 3mnd og merker ingen ting!! Så jeg har ingen virkning av det. Men det er flere her på forumet som har hatt virkning av begge produktene, men det virker ikke på alle. Så jeg vil verken anbefale eller advare om produktene. ← Hvor har du kjøpt det da?
Gjest marris75 - ikke pålogget Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Jeg kjøpte pillene på http://www.ephema.no
CeeCee Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Hvor har du kjøpt det da? ← Spar pengene dine Hecuba... Mulig det blir en ørliten forskjell, men bare mens du bruker det.. Vil du virkelig være avhengig av slikt hele livet? Og bruke en haug med penger på det? Jeg har ingen tro på piller og slikt.. det er bare svindel...
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Problemet med sånne piller er at hvis de i det hele tatt virker på deg, så er du nødt til å bruke dem hele livet om du skal opprettholde puppe-størrelsen. En pengemaskin altså.
CeeCee Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Problemet med sånne piller er at hvis de i det hele tatt virker på deg, så er du nødt til å bruke dem hele livet om du skal opprettholde puppe-størrelsen. En pengemaskin altså. ← My point exactly :0)))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå