AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #21 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 5.20): Jeg har aldri vært i Nederland, men har de siste årene fått for meg at det kunne vært wn flott pøass å bo. Så jeg er interessert i å høre hva deres inntrykk av Nederland er. Alt av informasjon er av interesse. Det som tiltaler meg med landet er heste- og hundemiljøet, det milde klimaet, folket virker hyggelige osv. Anonymkode: ca680...0d0 Jeg digger Nederlendere 👍🏻. Jeg prøver å friste en som har tenkt seg hit uansett. Tilbudt meg å være guid. Liker den direkte måten de er på. Kjenner flere der i fra. Anonymkode: 504d9...bfd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #22 Skrevet 2. desember 2020 Jeg bodde 6 år i Nederland. Liker landet godt, men det var fint for en periode, ikke for resten av livet. Begynte kanskje å kjenne litt på det mange nederlendere gjør, som flytter til Norge: Det er FULLT av folk i dette lille landet. Det er lite natur (f.eks. der det er en liten skogklynge, er det ikke lov å plukke bær, eller andre ting, det er ikke lov å være der om kvelden, osv). Alt er regulert. Men det er mye bra også da. Annerledes, men likevel ganske likt Norge. Språket er lett å lære for nordmenn. Jeg hadde noen av mine beste år i Amsterdam, og vurderte lenge om jeg skulle bli der eller flytte hjem. Men er glad for at jeg bor i Norge for resten av livet nå. Anonymkode: c6a17...e75
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #23 Skrevet 7. desember 2020 Paddeflatt og null (urørt) natur... Om man er et "by-menneske" er det kanskje greit. Anonymkode: 4e1a6...319 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå