Gå til innhold

Svartnet og så stjerner under orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 18, Alt svartnet og så stjerner når typen kom inn i meg bak. Etter å holdt på en stund, svartnet alt, min livs orgasme uten at hverken jeg eller typen tok på meg, det var skremmende, men når det skjedde igjen litt senere og alt svartnet og jeg følte jeg svimte av, blei jeg faktisk skikkelig skremt. Er det noe jeg trenger å være redd for? Det er det deiligste  jeg noen gang har opplevd as.

Anonymkode: c012a...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYT <3, men du kan jo få sjekket deg for lavt blodtrykk også.

Anonymkode: 4baf8...2f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

NYT <3, men du kan jo få sjekket deg for lavt blodtrykk også.

Anonymkode: 4baf8...2f8

Takk, det var både herlig deilig, men litt skremmende å føle jeg mistet bevisstheten på en måte. Mistet kontrollen på pusten og kroppen, stønn og svært rask pust, tror det heter hyperventilering.

klart, kanskje det betyr noe? Men er trent og trener mye.

• Liker 1
Skrevet

Mye som skjer når du har anal sex. Emosjonelt og fysisk. Har aldri ligget med menn, men har opplevd at kvinner faller litt ut under og etter både vaginal og anal orgasme. Særlig analsex virker å være sterkt knyttet til emosjoner og orgasmer som sprer seg nedover i hele kroppen. 

Ta en EKG for sikkerhets skyld, og er den ok, kjør på.

Anonymkode: 90f07...f32

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Mye som skjer når du har anal sex. Emosjonelt og fysisk. Har aldri ligget med menn, men har opplevd at kvinner faller litt ut under og etter både vaginal og anal orgasme. Særlig analsex virker å være sterkt knyttet til emosjoner og orgasmer som sprer seg nedover i hele kroppen. 

Ta en EKG for sikkerhets skyld, og er den ok, kjør på.

TS Takk for svar, vi er ganske nylig kjærester og første gang vi hadde analt samleie nå. Har sef prøvd fingre og en tynn butplug sak på meg, men det var ikke i nærheten av opplevelsen som da han tok meg. Det var så sjukt intenst med en gang typen kom inn i meg. Det var en litt sånn uvirkelig opplevelse, men jeg fikk en sånn rar inn og ut følelse i egen kropp. Mistet kontrollen, sånn at bein og armer ristet, hele meg ristet. Det var som om bevisstheten kom og gikk, samtidig som nytelsen var fult bevisst. Ikke så lett å forklare, men prøver. Det er som du sier, veldig emosjonell og helt rar uforklarlig måte, føles orgasmen i hele kroppen. Det er helt spesielt, føler på en måte orgasmen innvendig og den sprer seg akkurat som du sier, ut i hele kroppen, uti underlivet, ned i beina og ut i armene.  Hele meg rykker og skjelver og rister uten kontroll. Så varer det ganske lenge, det er da jeg faller bort og mister bevisstheten, men ikke den intense nytelsen. Både utrolig deilig, men også skremmende.

Tar en helsesjekk, kanskje det bare skal være sånn..

Skrevet

Du holder nok for mye av pusten din.  Prøv å huske å puste gjennom :) ...og er en smule sjalu haha

Anonymkode: a25ed...1f0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du holder nok for mye av pusten din.  Prøv å huske å puste gjennom :) ...og er en smule sjalu haha

Anonymkode: a25ed...1f0

Husker nesten ikke om jeg puster skikkelig, stønner mye og sånn hurtig inn og utpust, det pågår i mange minutter mens orgasmen bygger seg opp. Kanskje jeg må puste mer rolig? Vet nesten ikke om jeg klarer, det er så intenst og mister kontrollen på pusten, spesielt før orgasmen kommer.

Må oppleves, selv typen forstår ikke helt hva som skjer med meg.

Skrevet

Kan skje hvis du hyperventilerer. Har opplevd det selv, både under orgasme og under angstanfall. 🙂 Prøv å kontroller pusten bedre, men viktig å nyte også selvfølgelig. 🙂 

Er sikkert lurt å ta noen blodprøver bare for sikkerhetsskyld. 🙂 

Anonymkode: 4c1b9...8c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husker nesten ikke om jeg puster skikkelig, stønner mye og sånn hurtig inn og utpust, det pågår i mange minutter mens orgasmen bygger seg opp. Kanskje jeg må puste mer rolig? Vet nesten ikke om jeg klarer, det er så intenst og mister kontrollen på pusten, spesielt før orgasmen kommer.

Må oppleves, selv typen forstår ikke helt hva som skjer med meg.

Derfor svartner det for deg. Det blir rett og slett for lite CO2 i blodet ditt.

Anonymkode: d9610...cf8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Derfor svartner det for deg. Det blir rett og slett for lite CO2 i blodet ditt.

Anonymkode: d9610...cf8

Okey, kanskje det. Men hvordan få kontrollen over pusten min? Jeg mister helt kontrollen på alt, både kroppen min, pusten og lydene. Hvordan skal jeg få det til, føler nesten det må være mindre intenst, men vil jo ikke det.

Er det no jeg kan prøve å gjøre, for å kontrollere pusten?

Skrevet

Vi gjorde det igjen nå, det samme skjedde, jeg holdt på å miste bevisstheten da orgasmen kom. Alt svartnet og hele meg i kramper.

Skrevet

Det samme skjedde meg når typen tok meg analt. Jeg er jente

Anonymkode: 0e02f...b30

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det samme skjedde meg når typen tok meg analt. Jeg er jente

Anonymkode: 0e02f...b30

Med deg også, kanskje analt gjør noe med kroppen. Har prøvd to ganger i kveld og det samme skjer hver gang. Nytt altså for meg, typen gjorde det for første gang for et par dager siden.

Skrevet

Ikke unormalt at det svartner og mister bevisstheten under en intens orgasme, spesielt ikke analt. De kan være usedvanlig sterke på menn og kan sette de helt ut. 

Skrevet
Coachshinny skrev (1 time siden):

Ikke unormalt at det svartner og mister bevisstheten under en intens orgasme, spesielt ikke analt. De kan være usedvanlig sterke på menn og kan sette de helt ut. 

Opplever det samme med kvinner.  

Skrevet

Skal være varsom med å uttale meg som "fagperson", har ikke erfaringa. Men har lest om gutter som kjører sandwich, der han i midten får blackout på det mest intense. Å være besvimt noen sekunder under sånne seanser er visstnok ikke uvanlig. Det er nok en sum av det emosjonelle og alle nervetrådene og endorfinene som koker om hverandre.

Anonymkode: f2c42...0a2

Skrevet

Det er nok ikke så uvanlig at det svartner og ser stjerner, det er jo så sinnsykt deilig. Ser hele verdensrommet jeg🤣 

Er du bekymret så kan du sjekke deg hos lege. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal være varsom med å uttale meg som "fagperson", har ikke erfaringa. Men har lest om gutter som kjører sandwich, der han i midten får blackout på det mest intense. Å være besvimt noen sekunder under sånne seanser er visstnok ikke uvanlig. Det er nok en sum av det emosjonelle og alle nervetrådene og endorfinene som koker om hverandre.

Anonymkode: f2c42...0a2

TS. Jeg har ikke Sandwich sex, men typen som tar meg bakfra og blir onanert samtidig med en fleshlight. Det blir så sjukt intenst as, bygger seg så innmari opp og orgasmen er helt sjuk, kribler i hele meg føler orgasmen i hele kroppen og alt svartner. Får en form for Blackout men bevist på nytelsen. Men de sterkeste orgasmene føler jeg at alt forsvinner i flere sekunder.

Skrevet
Warrior skrev (28 minutter siden):

Det er nok ikke så uvanlig at det svartner og ser stjerner, det er jo så sinnsykt deilig. Ser hele verdensrommet jeg🤣 

Er du bekymret så kan du sjekke deg hos lege. 

Akkurat sånn føler jeg det, alt svartner og det gnister på en måte foran øya og føler jeg forsvinner når orgasmen er på det mest intense. Dette kom først etter at vi begynte å ha analsex. Føler orgasmen i hele kroppen, hvis det går an å forklare det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...