Gå til innhold

Klarer jeg dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg har mistet helt livsgnisten nå 🙈 Etter min kjære datter gikk brått bort i 2014,så blir livet og gnisten bare værre og værre.Mye motgang og mye negative ting skjer stadig vekk. Har fler voksne barn og et mindreårig( bor hos meg). Men å være sterk person når både barnefar til yngste og min nest yngste datter gikk brått bort med nesten 3 år, har fått meg så nedstemt og uttafor til tider. Har mye mareritt om dem. Og tenker om hvem blir den neste som går bort nå?? 😢😢😢 Mistet min venninde gjennom mange år og begge barna hennes i tragisk ulykke i 2000. Fikk noen timer med psykisk helseteam i 2014 og litt etter av kommunen. Men trenger virkelig noen nå, men klarer jeg dette tenker jeg🙈Jul med minstetrygd og har noen barnebarn og datter å tenke på.Har lurt veldig på hva som egentlig er mening med livet. Tenker mye på at hvorfor jeg aldri fikk bli kjent med min far heller. Møtte han noen gng fra jeg var 18😢😢Måtte bare få ut noe nå, håper ikke det ble for ille og for langt innlegg😢

Anonymkode: 92a5c...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Det har skjedd mye i livet ditt, men hold ut ❤️ Det er tydelig at ting topper seg nå. Ikke rart. Be om  Ny psykisk vurdering. Be om hjelp igjen. Dette ordner seg. 

Anonymkode: 7e497...34e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er sannelig ikke alltid en dans på roser. Det kan jeg selv også skrive under. Trist å lese hva du har opplevd og går igjennom.  Enig med innlegg over om å be om mer hjelp. Snakk med noen.  ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ringe Kirkens SOS? Det kan være godt å snakke med noen som kan møte deg på dette pr. telefon. 

Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: 87fe1...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med å ringe Kirkens SOS? Det kan være godt å snakke med noen som kan møte deg på dette pr. telefon. 

Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: 87fe1...e05

Enig i dette. Hjelper å ha noen prate med og som lytter.  

Anonymkode: 94019...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er uforutsigbart og en stor utfordring for en god del mennesker. Hva kan vi gjøre? Vel, eneste veien jeg tenker er å aldri gi opp. Er det mamma sier. Vi kan ikke gi opp, uansett hvor mørkt det ser ut. Avslutte livet blir for dumt, så man må se fremover. Ta vare på de små gode stundene du finner i alt det mørket du opplever. Slik som å ta seg en kopp te foran vinduet mens du hører på musikk du liker, eller det å ta seg en rusletur og bare se på naturen rundt deg. Lær deg å se de små tingene i stedet for hele det store bildet. 

Er mye mange av oss kunne ønske var annerledes og bedre. Er mye vi håpte på vi kunne ha, men har ikke. Nei, livet for mange av oss er noe piss og dritt, men i stedet for å drukne i all dritten som er rundt oss så får vi samle på de SMÅ GODE øyeblikkene. De små korte øyeblikkene som gir oss en hvil fra stormen som omringer oss. 

Du har mistet mange av de du er glad i , men nå er de borte, og du kan ikke gjøre noe med det. Det du kan gjøre er å ta vare på det fine dere hadde sammen mens de levde. Smil av minnene, gråt også, husk. Slik er det. Man lever, og så dør man. Noen lever lenge , og andre kortere. Ikke ta noe av det du har rundt deg for gitt for det varer ikke evig. 

Elsk det du har rundt deg som om det er siste dagen du har det, for du vet aldri om det blir borte i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...