AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Av visse årsaker har jeg spist ganske lite idag, for lite. Og spiste ikke middag. Spiser vanligvis mye mere. Jeg prøver å gå ned i vekt og jeg løfter vekter, trener flere ganger i uken, og lurer på om denne dagen da har innvirkning på noe av dette? Anonymkode: 3b902...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Det er ikke farlig så lenge man ikke overspiser senere eller får altfor lite energi. Du må kjenne på kroppen om du får for lite. Anonymkode: af6a7...313 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Det vil bygge noe mindre muskler siden du ikke spiste særlig protein. Men en dag har ikke noe særlig å si, nei Anonymkode: 8b510...b38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Det er ikke farlig overhodet. Det er det fettlagrene er til for. Anonymkode: 154c7...af0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Del Skrevet 23. november 2020 Det er ikke farlig! Hvis du lar være å spise i noen uker, da kan vi snakke... Anonymkode: 44583...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Av visse årsaker har jeg spist ganske lite idag, for lite. Og spiste ikke middag. Spiser vanligvis mye mere. Jeg prøver å gå ned i vekt og jeg løfter vekter, trener flere ganger i uken, og lurer på om denne dagen da har innvirkning på noe av dette? Anonymkode: 3b902...2c4 Slett ikke farlig,vi klarer oss lenge kun med vann. Anonymkode: 9dbca...c0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 Menneskekroppen er absolutt laget for å klare det. En dag har intet å si i det store bildet! Anonymkode: 2dbfe...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Del Skrevet 23. november 2020 I så fall lever jeg farlig! Neida, det er slett ikke farlig å bli sulten, tvert i mot hvis du ellers spiser sunt. Anonymkode: f2f68...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Del Skrevet 23. november 2020 Nei? Selvsagt ikke farlig. Et gjennomsnittsmenneske klarer seg fire uker uten mat, så lenge en får vann. Det er ikke sunt selvsagt, men når man overlever fire uker totalt uten mat - er det logisk at én dag med lite mat går helt fint. Anonymkode: bbfd4...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #10 Del Skrevet 23. november 2020 Takk for svar folkens vet at det ikke er «farlig» , men er redd det gir innvirkning på treninga eller at jeg spiser for mye dagen etterpå / imorgen. Ts Anonymkode: 3b902...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 24. november 2020 #11 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar folkens vet at det ikke er «farlig» , men er redd det gir innvirkning på treninga eller at jeg spiser for mye dagen etterpå / imorgen. Ts Anonymkode: 3b902...2c4 Det er opp til deg om du spiser mer i morgen. Bare spis det du pleier, og spis sent, så metthetsfølelsen rekker å komme når du er mett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #12 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 0.01): Nei? Selvsagt ikke farlig. Et gjennomsnittsmenneske klarer seg fire uker uten mat, så lenge en får vann. Det er ikke sunt selvsagt, men når man overlever fire uker totalt uten mat - er det logisk at én dag med lite mat går helt fint. Anonymkode: bbfd4...c2c Overlever man i bare 4 uker totalt uten mat ??? Anonymkode: c8a64...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Overlever man i bare 4 uker totalt uten mat ??? Anonymkode: c8a64...934 Det har med kroppsfett å gjøre. Folk med fedme kan selvsagt overleve mye lenger enn det, da kroppsfettet gir næring i lang tid. Men en tynn person klarer seg neppe i mange uker uten mat. Anonymkode: 778df...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 28. november 2020 #14 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Overlever man i bare 4 uker totalt uten mat ??? Anonymkode: c8a64...934 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det har med kroppsfett å gjøre. Folk med fedme kan selvsagt overleve mye lenger enn det, da kroppsfettet gir næring i lang tid. Men en tynn person klarer seg neppe i mange uker uten mat. Anonymkode: 778df...278 Verdens lengste vannfast varte i over 300 dager. Det var en ekstremt overvektig mann med store fettlagre. Han lever på vann, kaffe og vitaminer i nesten et helt år. Han begynte å spise igjen når han nådde idealvekten sin og hadde ingen negative konsekvenser fra fasten etter at den var avsluttet. Så hvor lenge du kan gå uten mat er avhengig av hvor mye fett du har lagret som kroppen kan spise av. 😊 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Angus_Barbieri's_fast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå