Bloms Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Jeg har forelsket meg helt i disse lysene som lyser i trekant både opp og ned. Helt sikkert fordi jeg ser mange som har det. Men er usikker på om det kan bli fint til mitt hus. Prøver å vise bilde av lignende hus (lånt fra google). Grunnen til at jeg er usikker, er fordi huse har to etasjer, og mellom de etasjene er det tydelig skille. Altså at annen etasje er bygget litt lenger ut en første etasje. Kan det likevel bli fint med sånn lys til?
Zienna Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Denne type belysning kan være fin om den begrenses, men dessverre synes det som at folk mister alle hemninger.. Spør deg selv hvor det trenges belysning. Langs stien hvor folk må gå for å nå inngangsdøren? Ved ytterdøren? Kanskje du har et flott tre som bør vises mer? 2
Pappi Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Det finnes lamper av den typen som bare lyser nedover. Kanskje det er penest akkurat under det overbygget.
Bloms Skrevet 24. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2020 Pappi skrev (6 timer siden): Det finnes lamper av den typen som bare lyser nedover. Kanskje det er penest akkurat under det overbygget. Ja tenkte litt på den typen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå