Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Har tenkt å utsette mensen et par uker. Bruker synfase p-piller, men er bare et par dager igjen av brettet.. Er det for sent å utsette mensen nå? måtte jeg droppa å ta de blå pillene? :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #2 Skrevet 24. september 2002 ingen som kan hjelpe her? Vet det er de midterste(hvite) pillene man bruker. Jeg tok ferdig brettet idag.. kan jeg ta et nytt brett og bare ta de hvite? eller gjør jeg noe farlig da? jeg skulle egentlig droppa de siste blå og bare tatt de hvite har jeg lest..
Mistyen Skrevet 24. september 2002 #3 Skrevet 24. september 2002 En gang det var litt "krise" , hoppet jeg rett på neste brett uten opphold. Det fungerte det, men jeg ville nok ikke gjort det igjen. Brukte Yasmin på slutten , og der var det den metoden som skulle brukes (altså rett på neste brett) ettersom alle pillene der har lik farge. Kanskje du burde sjekke med legen din???
Gjest Diva Skrevet 24. september 2002 #4 Skrevet 24. september 2002 Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg kjenner dessverre ikke Synfase p-pillene så godt. Anbefaler deg å ringe legen din (du trenger ikke time for å spørre altså, det skal være mulig å få svar fra helsesekretæren din) evt. et apotek. De skal også sitte med informasjon om dette. Tredje alternativ er å se på www.felleskatalogen.no og søke på Synfase. Lykke til :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå