Gjest telle Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Er det normalt å ta med seg trailer hjem og parkere i boligfelt. Henger er koblet av ,men trekkvognen tas med hjem. Det er støy/stygt. Enkelte klarer ikke å vise hensyn til naboene. Det er vel en grunn til at de blir parkert på spesielle plasser for slike biler? beklager,men er rimelig irritert.
lillesky Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Støy? Når de kommer tenker du? Enkelte vanlige bilister kan støye mer enn trailere, synes jeg. Parkerer den der hele tiden? Snakk med han/hun som kjører traileren da. Er det oppmerkede parkeringsplasser? Jeg hadde ikke brydd meg om trailer i boliområdet mitt, men det vanlige er at de parkerer lastebilen de de jobber (hvis de ikke jobber helt for seg selv da).
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Tja, vanlig vet jeg ikke, men du kan vel ikke akkurat si noe på det, så lenge den ikke er feilparkert, i allefall. At det er stygt og lager bråk, synes jeg ikke er noe argument, mye som er stygt og lager bråk i et boligfelt, mopeder for eksempel.
Dagoberta Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Vet ikke hvor normalt det er å ta med seg traileren hjem, men det er neppe noe du kan si på det, om h*n ikke ruser motoren eller bråker unødig på andre måter. Om naboen din eier traileren selv, vil det jo være mye billigere å parkere den hjemme, enn å leie parkeringsplass og ha en personbil for å kjøre til og fra traileren når h*n skal jobbe. Sånne utgifter kan vel utgjøre forskjellen på være eller ikke være for selvstendig næringsdrivende, vil jeg tro.
Bønna Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 (endret) Sånne utgifter kan vel utgjøre forskjellen på være eller ikke være for selvstendig næringsdrivende, vil jeg tro. ← Tull og tøys! Hadde parkeringsutgifter vært avgjørende for profitten, hadde alle blitt kommunister og ropt på staten. Endret 4. august 2005 av Bønna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå