AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Er det noen som aner hvor raskt jeg kan gå ned i vekt når jeg har satt i gang disse tiltakene: Istedenfor å spise null mat og masse godteri, har jeg begynt å spise næringsrik mat. Jeg har begynt å trene litt kardio på fritiden, mot ingen aktiviteter. Jobben min er fysisk tung. Har begynt å drikke vann istedenfor (sukkerfri) brus. Skal fra 74 kg til 65. Første mål er 70, blir utrolig glad hvis jeg kommer meg dit raskt.. Anonymkode: 979a6...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Kosthold er kilo, trening er gram. Se på kaloriinntaket ditt. Anonymkode: 973e8...b96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Det er ikke sikkert du går ned så mye, det kommer helt ann på kaloriinntaket vs hvor mye kalorier du bruker i løpet av en dag. Næringsrik mat er kjempe bra, prøv å få i deg 500g frukt og grønt til dagen og gode proteinkilder. Det andre er ikke så nøye om du holder deg i kaloriunderskudd. Du kan fortsatt drikke lettbrus om du synes det er godt, men vann er jo aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Kiloene har jeg lagt på meg etter at jeg fikk kjæreste, vi har kost oss så mye med godteri og god mat hver eneste dag.. så jeg håper at nå når jeg kutter alt av snop og heller fokuserer på grønnsaker og reint kjøtt, samt pittelitt ekstra mosjon, skal jeg gå ned til samme vekta som jeg hadde for et år siden. Anonymkode: 979a6...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. november 2020 #5 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det noen som aner hvor raskt jeg kan gå ned i vekt når jeg har satt i gang disse tiltakene: Istedenfor å spise null mat og masse godteri, har jeg begynt å spise næringsrik mat. Jeg har begynt å trene litt kardio på fritiden, mot ingen aktiviteter. Jobben min er fysisk tung. Har begynt å drikke vann istedenfor (sukkerfri) brus. Skal fra 74 kg til 65. Første mål er 70, blir utrolig glad hvis jeg kommer meg dit raskt.. Anonymkode: 979a6...edc Det er ikke sunt å gå raskt ned i vekt, og dessuten blir det mye vanskeligere å holde seg nede fordi kroppen begynner å gå på sparebluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 jabx skrev (Akkurat nå): Det er ikke sunt å gå raskt ned i vekt, og dessuten blir det mye vanskeligere å holde seg nede fordi kroppen begynner å gå på sparebluss. Jeg kunne "bare" sultet meg men jeg vet at jeg går raskt opp igjen hvis jeg spiser normalt igjen. Ønsker å gå ned på en rask, men sunn måte. Jeg har lyst å endre kostholdet for godt, og ikke spise godteri hver eneste dag lengre. Likevel er jeg utolmodig og vil at det skal skje raskest mulig. Vet ikke hva som er realistisk å gå ned, jeg tror at et par kg vil gå bort raskt siden det sikkert er en del vann her også. Anonymkode: 979a6...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 Prøv streng lavkarbo. Raste ned i vekt. Hadde samme utgangspunkt som deg når jeg startet. Nesten i mål etter tre måneder Anonymkode: daf5b...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. november 2020 #8 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg ville ikke kuttet ut noe som helst, da kommer det bare sigende på igjen når du er ferdig med slankekuren, og ett helt liv uten sjokolade er det vel ingen som vil ha😅 Det beste er å få til varige endringer, det går litt senere, men mye lettere å gjennomføre. Det som går raskt av kommer raskt på igjen også (somregel vannvekt) Hvilken rolle spiller det om det tar 3-6 mnd om det varer resten av livet? Hvorfor haster det så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå