AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Er i uke 34. Usikker på hva som skjer her nå. Uregelmessige sammentrekninger og det gjør vondt i ryggen og øverst i magen og litt rundt bekkenet. Har født før og minner litt om begynnelse på riene.. men er altfor tidlig å føde nå? Anonymkode: 39992...7a8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Ring føden Anonymkode: 510d8...768 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Hei:) Det er for tidlig ja. Ring Føden. Du er ikke til bry. Det er derfor de er der😘 Anonymkode: aa554...e80 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hei:) Det er for tidlig ja. Ring Føden. Du er ikke til bry. Det er derfor de er der😘 Anonymkode: aa554...e80 Vil ikke plage de. Har tatt Corona test idag også for vært uggen. Kan vente å se om det går over..ekte rier blir vel sterkere? Anonymkode: 39992...7a8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Ring føden. Jeg merket ikke forskjell! Trodde jeg hadde kynnere og satt og gråt hjemme for det var så plagsomt og uten effekt. Kon på kontroll på føden med 6 cm åpning. Jeg var lenger på vei enn deg da, men i og med at du har født før og kjenner det igjen ville jeg ringt. Hvis dette skulle være starten på en prematur fødsel er det EKSTREMT viktig at de får beskjed og oppdager det, slik at de kan sette i gang eventuelle tiltak som lungemodning for barnet, stanse fødselen eller lignende om det er aktuelt. Du er ikke til bry, ta den telefonen i kveld. Anonymkode: 01022...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Ring føden. Dette er absolutt en case de vil at skal ringe inn. Dette vil de ta på alvor. Håper alt har gått bra igjennom natten. Anonymkode: 43c9c...8c6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 I uke 34 prøver de ikke å stoppe fødselen om det er den som er igang. Da er det såpass greit å bli født, selv om det er litt prematurt. Så ikke bekymre deg så veldig for det. Jeg skjønte ikke at det var rier med førstemann før jeg hadde hatt dem i nesten to døgn. Forskjellen på kynnere og rier hos meg var at riene hadde "bølgeform", altså bygget seg merkbart opp og ned igjen, mens kynnerne var mer på/av, uten en langsom oppbygging og nedtrapping. Ring føden, det er det de er der for. Så hører du om de vil ha deg inn til sjekk eller ei. Det kan forøvrig være "maserier", som man kan ha lenge før fødselen faktisk setter skikkelig i gang. Jeg hadde det, svake rier som var småvonde, som så var borte en hel dag, så kom igjen, så var borte en hel dag, osv osv.. kjempegøy.. Anonymkode: 13869...282
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Ts her.. det gikk over i natt Anonymkode: 39992...7a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå