Gå til innhold

Flau opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med elskeren min i kveld. Har ikke truffes så mange ganger, derfor ekstra flaut. Han fingrer meg mye i rumpa og slikker meg samtidig. Jeg ligger på kne på senga med rumpa i været mens han holder på. Og plutselig når han trekker ut fingeren kommer en promp med lyd, men han fremdeles slikker meg. Virket ikke som han brydde seg. 
Er dette normalt? 
Vi hadde mer sex, og da kom det også litt prompelyder mens han knullet meg i fitta. Virket som endel luft kom ut av rumpa. Ufrivillig. 
Blir det slik ved fingring? 

Anonymkode: 42eed...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt normalt. Det er vakuum som oppstår når han tar fingeren ut og inn. Slapp av og nyt sexen. Vær glad du har en fyr som ikke bryr seg om slikt, eksen min begynte å fnise hver gang det skjedde og det blir man lei av etterhvert. 

Anonymkode: 8185e...907

• Liker 4
Skrevet

Man presser gjerne luft inn ved sex, og da må den ut igjen. Helt normalt. 

Anonymkode: e48b4...040

• Liker 1
Skrevet

Har aldri opplevd å prompe under sex🤣 men veldig ofte kommer det lyder fra fitten. Luft og trykk kommer inn, og når han trekker ut så kommer det «prompelyd». Blir litt flau men tror ikke han bryr seg noe om det

Skrevet

Det kom fra rumpa. Hadde ikke blitt flau av fittefis. 

Skrevet

Så dette er veldig normalt ved lek med rumpehullet? Trodde ikke det kom så mye luft inn ved fingring i rumpa? 
Han slikker også der. Håper virkelig ikke har får luft i ansiktet. 
Det var en flau og merkelig opplevelse. Merket ikke før at det kom prump. Kom helt ukontrollert. Verste var at det kom lyd også. Kanskje han er kjent med dette tidligere siden han er veldig for rimming og fingring? 
Tips for å unngå dette? 
Ikke lurt å ligge med rumpa i været ved fingring? 

Skrevet

Flere? Livredd det skal skje igjen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 21.56):

Hadde sex med elskeren min i kveld. Har ikke truffes så mange ganger, derfor ekstra flaut. Han fingrer meg mye i rumpa og slikker meg samtidig. Jeg ligger på kne på senga med rumpa i været mens han holder på. Og plutselig når han trekker ut fingeren kommer en promp med lyd, men han fremdeles slikker meg. Virket ikke som han brydde seg. 
Er dette normalt? 
Vi hadde mer sex, og da kom det også litt prompelyder mens han knullet meg i fitta. Virket som endel luft kom ut av rumpa. Ufrivillig. 
Blir det slik ved fingring? 

bra det bare var luft da......da typen min fingra meg i rumpa kom det både luft og klumper ut 😮

Anonymkode: 2bd22...6a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

bra det bare var luft da......da typen min fingra meg i rumpa kom det både luft og klumper ut 😮

Anonymkode: 2bd22...6a3

OMG! Hadde du ikke vært på do først? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...