Gå til innhold

Liker dere Skrik-filmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrik-filmene til Wes Craven. Jeg elsker dem. Ser dem om igjen nå og er kommet til 2-eren. Håper det kommer en til i 2022 :)

Jeg jobbet i kassen på kino da Skrik 2 kom, og der var det noen som hadde med seg masker og lurte på om de kunne ha dem på i kinosalen. Dum som jeg er sa jeg ja, men kinovakta holdt på å gå av skaftet - folk kunne jo bli skremt! Nei moro skal man ikke ha det..

Jeg liker så godt soundtracket, drivet i filmene, referansene til andre skrekkfilmer og den parodi-aktige vinkelen (parodi er sikkert feil ord da men.). Det er liksom "gøy" og intelligente skrekkfilmer så de er ikke så ekle, og det er så utrolig godt håndtverk. Rett og slett geniale filmer etter min mening.

Hva syns dere? :)

Anonymkode: ee279...077

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nå har jeg ikke sett de siden de kom ut, men jeg var stor fan den gangen :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skrik-filmene til Wes Craven. Jeg elsker dem. Ser dem om igjen nå og er kommet til 2-eren. Håper det kommer en til i 2022 :)

Jeg jobbet i kassen på kino da Skrik 2 kom, og der var det noen som hadde med seg masker og lurte på om de kunne ha dem på i kinosalen. Dum som jeg er sa jeg ja, men kinovakta holdt på å gå av skaftet - folk kunne jo bli skremt! Nei moro skal man ikke ha det..

Jeg liker så godt soundtracket, drivet i filmene, referansene til andre skrekkfilmer og den parodi-aktige vinkelen (parodi er sikkert feil ord da men.). Det er liksom "gøy" og intelligente skrekkfilmer så de er ikke så ekle, og det er så utrolig godt håndtverk. Rett og slett geniale filmer etter min mening.

Hva syns dere? :)

Jeg elsker filmene! Liker alt ved filmene, omgivelsene, stemningen, soundtracket you name it. Har de både på dvd og kjøpte filmer på Apple tv og kan fint se på de igjen og igjen og igjen :)

• Liker 2
Skrevet

Elsker de og fryktens sommer filmene. Var en fin tid😄 nå handler alt om skumle dukker og stillhet, da var det mer skrekk liksom 

Anonymkode: 4a0cf...e45

• Liker 5
Skrevet

Scream den første er utrolig bra. Liker ikke dem andre

Anonymkode: e894f...f39

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker de og fryktens sommer filmene. Var en fin tid😄 nå handler alt om skumle dukker og stillhet, da var det mer skrekk liksom 

Anonymkode: 4a0cf...e45

Jeg liker begge dele!

Var helt vill etter Skrikfilmene da jeg gikk på barneskolen. Jeg så dem sammen med mamma, og vi var nesten like spente begge to. Husker at jeg ble kvalm av synet av hun blonde jenta som henger fra treet da. 

Synes også Conjuring-serien er veldig bra. Det er absolutt skrekk som funker på meg! Tror jeg liker "dukker og demon"-skrekk bedre enn blod og gørr i dag. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Scream den første er utrolig bra. Liker ikke dem andre

Anonymkode: e894f...f39

Ja den er igrunn best. TS

Skrevet

1 = 8/10
2 = 6/10
3 = 5/10
4 = 5/10

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den første godt, nr. 2 var ok, de to siste gadd jeg ikke se. Serien av nyere dato likte jeg også veldig godt. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare sett den første, og likte den veldig godt. 

Skrevet

De er greie nok, eneren er seff best

Skrevet
PassionatePatti skrev (På 27.11.2020 den 22.19):

Jeg likte den første godt, nr. 2 var ok, de to siste gadd jeg ikke se. Serien av nyere dato likte jeg også veldig godt. :)

Finnes det en serie?

Skrevet
MonicaM skrev (4 timer siden):

Finnes det en serie?

Ja, ligger på Netflix. :) 

• Liker 1
Skrevet

Likte de dengang de kom ut og jeg var tenåring. Så eneren nå på halloween og det ble for fake for min smak.

Anonymkode: e7cbf...e90

Skrevet

Nei. Syns de er bare teite. 

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg var fan på barneskolen, har lyst å se de igjen snart :) Prøvde å se eneren igjen på tv for noen år siden, men jeg var gravid og trøtt og sovnet på sofaen før den hadde startet skikkelig;( Var bare Drew Barrymore som rakk å dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...