AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Noen som har erfaringer med damer fra Afrika? Anonymkode: 593a6...e44
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som har erfaringer med damer fra Afrika? Anonymkode: 593a6...e44 Bare gode erfaringer. Anonymkode: c613a...26d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 synes noen (ikke alle) lukter rart noen (ikke alle) er ikke flinke med å holde håret rent, så ofte i de afro krøllene så er det å finne mye lus Anonymkode: ac57b...19b 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Har erfaring. Det var en kveld hvor jeg dro på Java kurs, eller Java foredrag for jeg holdt på å lære java på den tiden. Men det var drit kjedelig så jeg bestemte meg for å dra tidlig. Nede i parkeribgsuet møter jeg på ei dame som har parkert sammen med sin datter. Hun kommer da bort og spør om parkeringen er gyldig og viser meg lappen. Jeg skjønte med en gang at hun kanskje ville bli kjent. Men jeg gikk bort til bilen min, så gikk jeg tilbake for å trekke korte ved p automaten for å få penger igjen fordi jeg gikk før tiden. Snakket da til henne, og hun kom gledelig bort. Wow for en kropp hun hadde og for noen former. Hun hadde på seg joggeklær og jakke over så formene var ekstra synlige. Da ble helt wow. Spurte om nummeret og det gav hun, ble litt overrasket over at hun var så villig til å gjøre det forran sin datter altså bare gi nummer til en fremmed. Hun hadde fire barn, skilt. Vel det ble starten på mange flotte kvelder. Når ungene hadde lagt seg pleide jeg å komme. Vl satt ofte i stua så de så oss. Hun sa til de at jeg skulle hjelpe henne med norsk leksene. Når de la seg gikk vi rommet hennes. Det var ganske pirrende, fire unger i hus og vi hadde oss. En gang drev sønnen å banket på, skjønte vel hva som var på fære. Hun var veldig deilig, men så klart hun hadde fått fire unger. Hun var litt lubben, og hadde svært lite erfaring borsett fra vanilla. Hun hadde blitt giftet bort som ung i Eritrea, til eldre fyr som bare gjorde seg ferdig med henne. Hun hadde veldig lite innlevelse, altså var jeg som måtte styre. Hun var mest glad i losing og kjæling. Fin opplevelse, en gang ridde hub meg i stua mens barna sov.. Ble litt søl, men det var fint Anonymkode: 201d0...6a8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 21.42): Noen som har erfaringer med damer fra Afrika? Anonymkode: 593a6...e44 Ja, et har jeg. Er gift med ei vidunderlig god dame. Har aldri hatt et så godt sexliv som etter jeg traff henne. Kjærlig og trofast dame. Det er over et år siden vi sist var sammen, men vi holder sammen fortsatt og er like trofaste mot hverandre enda. Ikke alle er som henne. Mange av de hun kjenner går fra pikk til pikk bare de gir penger og gaver til dem. De har ikke samme syn på trofasthet og kjærlighet. Jeg er heldig som har funnet ei som ikke bryr seg om gods og gull for å elske noen. Kan anbefales hvis du kan finne ei som bare er der for deg, og ikke går etter andre mannebein. Anonymkode: 3387b...06f 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 22.01): synes noen (ikke alle) lukter rart noen (ikke alle) er ikke flinke med å holde håret rent, så ofte i de afro krøllene så er det å finne mye lus Anonymkode: ac57b...19b Hvor har du vært på musejakt da? I fjøset? Anonymkode: 3387b...06f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 7.35): Har erfaring. Det var en kveld hvor jeg dro på Java kurs, eller Java foredrag for jeg holdt på å lære java på den tiden. Men det var drit kjedelig så jeg bestemte meg for å dra tidlig. Nede i parkeribgsuet møter jeg på ei dame som har parkert sammen med sin datter. Hun kommer da bort og spør om parkeringen er gyldig og viser meg lappen. Jeg skjønte med en gang at hun kanskje ville bli kjent. Men jeg gikk bort til bilen min, så gikk jeg tilbake for å trekke korte ved p automaten for å få penger igjen fordi jeg gikk før tiden. Snakket da til henne, og hun kom gledelig bort. Wow for en kropp hun hadde og for noen former. Hun hadde på seg joggeklær og jakke over så formene var ekstra synlige. Da ble helt wow. Spurte om nummeret og det gav hun, ble litt overrasket over at hun var så villig til å gjøre det forran sin datter altså bare gi nummer til en fremmed. Hun hadde fire barn, skilt. Vel det ble starten på mange flotte kvelder. Når ungene hadde lagt seg pleide jeg å komme. Vl satt ofte i stua så de så oss. Hun sa til de at jeg skulle hjelpe henne med norsk leksene. Når de la seg gikk vi rommet hennes. Det var ganske pirrende, fire unger i hus og vi hadde oss. En gang drev sønnen å banket på, skjønte vel hva som var på fære. Hun var veldig deilig, men så klart hun hadde fått fire unger. Hun var litt lubben, og hadde svært lite erfaring borsett fra vanilla. Hun hadde blitt giftet bort som ung i Eritrea, til eldre fyr som bare gjorde seg ferdig med henne. Hun hadde veldig lite innlevelse, altså var jeg som måtte styre. Hun var mest glad i losing og kjæling. Fin opplevelse, en gang ridde hub meg i stua mens barna sov.. Ble litt søl, men det var fint Anonymkode: 201d0...6a8 Åssen gikk det med Javaen? Anonymkode: dc23a...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, et har jeg. Er gift med ei vidunderlig god dame. Har aldri hatt et så godt sexliv som etter jeg traff henne. Kjærlig og trofast dame. Det er over et år siden vi sist var sammen, men vi holder sammen fortsatt og er like trofaste mot hverandre enda. Ikke alle er som henne. Mange av de hun kjenner går fra pikk til pikk bare de gir penger og gaver til dem. De har ikke samme syn på trofasthet og kjærlighet. Jeg er heldig som har funnet ei som ikke bryr seg om gods og gull for å elske noen. Kan anbefales hvis du kan finne ei som bare er der for deg, og ikke går etter andre mannebein. Anonymkode: 3387b...06f Mange afrikanske damer er utrolig vakre med misunnelige flotte former. Kjenner også noen afrikanske damer som har østlige trekk i ansiktet og som ligner på thai damer. Derfor kan folk fra Afrika se veldig ulike ut. Anonymkode: 1770a...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå