Gå til innhold

Til deg som bare kritiserer andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får du ut av det? 

Du kritiserer alt fra at maten ser kjedelig og tørr ut, at barnet mitt er for lite hos fars familie, at jeg har for lite kontakt med fars familie, at det er feil at jeg er alenemor, at jeg er ufør og heller burde finne meg en jobb enn å heller "bare gå hjemme å late meg", det er og feil at jeg ikke eier huser jeg bor i. 

Selv er du visst feilfri med mann, barn, egen bolig og arbeid. Du har middagen på bordet hver dag 15:30 med dessert hver eneste dag, du skryter over hvor flink mannen er til å gjøre "’mannearbeid", du skryter over hvor tynn du er og har alltid påpekt hvor feit jeg er. 

Alt jeg gjør blir kritisert og hånet. 

Anonymkode: e40b3...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oookay..

Anonymkode: 0f568...8b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor noen har behov for å kritisere alt og alle. Det er en veldig dårlig egenskap å være så kritisk til alle rundt og legge seg opp i hva de gjør.

• Liker 2
Skrevet

Om det er noen som kritiserer deg for dette, så får du nok si det til de det gjelder og ikke tilfeldige ukjente her på KG.

Anonymkode: 4ee94...0e9

• Liker 2
Skrevet

Slike folk bør en holde seg unna....

Anonymkode: b2b98...c06

• Liker 1
Skrevet

Hvem kritiserer deg? Ikke bra. Jeg er swlv vokst opp med foreldre som kritiserer alt og alle hele tiden. Moren min hakker fortsatt på meg, jeg gjorde det sånn og sånn, om du bare gjør det sånn osv. Merker jeg har de samme tendensene selv og prøver å være bevisst på det og ikke holde på slik. Er er ikke hyggelig i det hele tatt og ingen liker folk som bare snakker negativt. En skikkelig dårlig egenskap er d! Hadde trekt meg unna om jeg var deg.

Anonymkode: a51ac...ebc

Skrevet

Jeg prøver å ikke gjøre dette fordi jeg ikke vil vite at noen vil gjøre det samme mot meg bak ryggen min. Å være direkte om det jeg ikke liker med andre er mer påståelig, alltid med respekt.
Selv om jeg ikke er perfekt, men jeg hater sladder og kritikk. Vi er ikke tenåringer lenger

Skrevet

Dessverre, men noen mennesker må tråkke på andre for å fremheve seg selv. Det får de til å føle seg mye bedre. Dette er svake mennesker som ikke evner å se hva de holder på med, men de syns selv at de de tråkker på er de svake. 

De trenger å bli satt på plass og å få en vekker så de forstår hva de egentlig holder på med, for det gjør de tydeligvis ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...