Scones Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 (endret) Går nå 2.året på DMMH (Dronning Mauds Minne Høgskole) i Trondheim, studerer til å bli barnehagelærer (bachelor, fulltid). Jeg og samboeren har nylig fått en mulighet til å ta over et lite småbruk på Innlandet. Etter flere internettsøk kom jeg over INN (Høgskolen i Innlandet), som tilbyr samme type utdanning som jeg tar nå. Siden INN befinner seg i Hamar, og småbruket ligger noen timer med tog unna. Har jeg vurdert å søke meg inn på 3.året, samlingsbasert barnehagelærerutdanning. Da får jeg mulighet til å studere hjemmefra, men være på skolen de åtte ukene med samling. Studieplanen på DMMH og INN ser ut til å følge hverandre, og etter to fullførte år har studiene vært innom akkurat det samme. Sorry om dette ble langt, men jeg håper dere skjønner hvor jeg vil. Noen som har byttet studiested til INN før, fra en annen skole? Hvordan gikk det, og hvordan var prosessen? Endret 23. november 2020 av Scones skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Vurderte å gjøre det samme etter andre året, men gjorde det ikke likevel. Men du må ta kontakt med opptakskontoret ved skolen så får du vite hvordan prosessen foregår. Anonymkode: 6b74f...b97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå