AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Hva om sirkuset han har satt i gang etter valget egentlig bare er trolling? Alt er mulig. Anonymkode: daf22...af7
stan Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Ja, jeg har tenkt han har trollet helt siden han stilte som kandidat. Dessverre var det noen titalls millioner amerikanere som ikke skjønte spøken.
Million Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Da har han jo trollet i flere år, med verden som tilskuere. Mannen burde gå av med verdighet, om han klarer å finne noe sånt i sin personlighet. Tvilsomt men....man kan jo alltids håpe. Enkelte ting han har twitret og ytret er jo så bak mål at man må lure hvordan han i det hele tatt har klart seg så bra i livet?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Det jeg tror er at hele valg-greiene er et sirkus som skal få fokuset vekk fra hva som egentlig foregår. Som f.ex. at vi snart ikke har rettigheter lenger. Om Trump er med på det med vilje, eller om han er en brikke i et spill vet jeg ikke. Men tipper det siste, tror ikke så veldig mange egentlig vet hvordan verden styres eller hvor vi er på vei. Anonymkode: d27e7...915 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Jeg tror Trump troller, men jeg tror ikke han kun troller. Trump gjør jo mye annet også. Når Trump bruker presidentembetet til å personlig berike seg selv så er det ikke trolling, det er korrupsjon. Anonymkode: 36cd7...165
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Troller. For et idiotisk ord. Anonymkode: d97fe...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå