Jens Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Sønnen min på 3 måneder liker å ha en ganske stor bamse ved siden av seg i sengen når han skal sove. Han er sterk, og kan løfte bamsen rundt om kring, og kan også flytte hodet sitt. Det jeg lurer på er om dette kan være farlig?Jeg mener, ligger bamsen over ansiktet hans, løfter han den jo selv bort, og bamsen veier jo ikke mye. Har deres babyer bamser i sengen?
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Det er helt fint å la babyen sove med bamse! Vi har jobbet aktivt med å la Plonkeliten knytte seg til en bestemt bamse og lar henne sove med den nettopp av den grunn. (Vi vil for eksempel svært gjerne ikke at hun blir mest glad i den aller største av dem, sånn at vi må slepe på den på ferie i mange år, så vi har håndplukket en liten og søt en).
Gjest Madeline Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Alle barna mine hadde kosedyr i senga. Eldstemann sin bamse ble alltid liggende urørt, men begge jentene har hatt kosekaniner som de ble helt avhengig av. Så la sønnen din få ha bamsen.
Gjest Violetta Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Jeg synes det er koselig, om enn litt upraktisk med bamser. Min datter hadde, fra hun var ca. et halvt år gammel, gamle t-skjorter som hun brukte som kosekluter. Mye mer praktisk, de kan vaskes og byttes ut. Hadde et system der hun hadde to i sengen en stund før jeg tok den "eldste" og vasket den.
La Guapa Skrevet 5. august 2005 #5 Skrevet 5. august 2005 Vår lille sol har hatt et lite kosedyr da hun var baby. Hun fikk en bamse av pappa`n sin før hun ble født.Han var litt stor så vi ventet med Bamsebrums til hun var ca. 9 mnd. Jeg var bekymret for det samme som deg, Jens. Nå har hun begge to.(hun er 14 mnd.) Det er helt greit for henne å bare ha med en av dem på tur La Guapa
Thomasine Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Eldstemann hadde en bamse som han bar rundt på og sov med de første årene. Ikke den bamsen vi helst ville han skulle knytte seg til og dra rundt på, men... Yngstemann er en skikkelig teppegutt... Om han har smokken og et helseteppe ( samme hvilken farge!!) er han fornøyd. Bamsene bryr ham midt i ryggen... Forresten virker det som han koser seg ekstra når de er nyvasket hvilket gjør ting veldig enkelt...
Nala Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Tror ikke du trenger å bekymre deg for om det er farlig. Her i gården er det ammeputa som gjelder når Lillesøster (6 måneder) skal sove. Hun snur nesa inn mot den, og vips, så sover hun. Uten den blir de derimot bare tull. Blir spennende å se om hun fremdeles sover sammen med ammeputa når hun blir 18
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Ingen fare. Da jeg var lite hadde jeg en bamse som var større enn meg i senga...... Min datter har fremdeles senga full av kosedyr, min sønn har også mange. Ingen fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå