Pantoten Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Hva er din dille? Skriv dem her så ikke pica-tråden blir oversvømt av helt vanlige diller. Min er taco! Glad i taco til vanlig, men nå er det bare helt fantastisk og det eneste jeg har lyst på. Mannen dro på jobb i dag og det er jo leit, men det positive er at jeg kan spise taco hver eneste dag mens han er borte
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Den har gått med noen glass med sterksennep de siste ukene. Det er plutselig sååå godt. Anonymkode: f17dc...949
Måndagsbarn Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Haha, elsker å lese om folks graviddiller - men har nesten ingen:O Jeg har blitt litt mer glad i frukt enn det jeg var tidligere.. men ikke noe vilt eller rare ting. Men drakk en del Litago jordbærmelk de første 2 mnd, det teller kanskje:) 1-1/2 l i uken kanskje:)
Lillemorbare Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Oppskjært pink lady epler. Må ha det daglig, hvertfall to stykker, og det må være pink lady, og de må være skjært i båter, hvis ikke er de ikke noe gode.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Ingen denne gang! Har likt frukt bedre og litt Salmiakk lakkerol. Anonymkode: 8ddb6...0a6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Jeg har fått Dilla på lukten av bensin og diesel garasjelukt og jiff spray 🙄 har også fått dilla på epler og lakris Anonymkode: 40078...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 MvFlurry isen fra McDonalds, til nød burger king sin variant. Normalt er jeg ikke engang spesielt glad i is, og har ikke spist den siden fødselen. Anonymkode: 85352...c07
Alan Smithee Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Første graviditeten elsket jeg seigt, surt godteri - noe jeg normalt sett ikke kan utstå. Den andre graviditeten hadde jeg en tilsvarende craving på å lese bøker om Holocaust, av alle ting. 1
Chipndip Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 Sure føtter - godteriet alltså , ristet brød og apelsinjuice 😍
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 Krokanis med karamellsaus. Har aldri spist det hverken før eller siden. (9 år siden graviditet) Jeg er ikke glad i iskrem, men spiste det daglig på slutten av svangerskapet. Anonymkode: 8e4eb...819 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #12 Skrevet 23. november 2020 Jeg fikk helt dilla på kjellerlukt da jeg gikk gravid. Vi har et lite kott under trappa i kjelleretasjen hvor varmtvannstanken står. Der er det kjellerlukt. Og jeg måtte flere ganger om dagen stå med hodet inni der og sniffe. Følte en helt ekstrem tilfredsstillelse av det. Var livredd for at dette skulle fortsette etter at ungen var ute, men det forsvant HELDIGVIS med en gang etterpå. Jeg hater å være avhengig av ting. Anonymkode: 89b25...963 1
Pantoten Skrevet 23. november 2020 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg fikk helt dilla på kjellerlukt da jeg gikk gravid. Vi har et lite kott under trappa i kjelleretasjen hvor varmtvannstanken står. Der er det kjellerlukt. Og jeg måtte flere ganger om dagen stå med hodet inni der og sniffe. Følte en helt ekstrem tilfredsstillelse av det. Var livredd for at dette skulle fortsette etter at ungen var ute, men det forsvant HELDIGVIS med en gang etterpå. Jeg hater å være avhengig av ting. Anonymkode: 89b25...963 😆 Så utrolig merkelig!
CarinaB Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 Veldig glad i frukt og bær. Spesielt gul kiwi, blåbær og jordbær. Sure skittles, sjokolade og noe salt snacks, helst popcorn. Har og fått veldig dilla på all slags appelsinjuice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå