AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Er det noen her som har fått det bedre etter disse menneskene gikk bort, f.eks., at dere føler dere tryggere fordi dere ikke lenger går rundt i beredskap for å møte på personen(e)? Anonymkode: 97b34...891 1
Milky Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Ja. Ble misbrukt av stefaren min sin far da jeg var ca 8 år og oppover. Var ikke mange ganger, men det skal vel ikke mer enn en gang til før man blir traumatisert av det. Han døde vel for fire år siden og jeg ble bare jævlig glad. Han døde sakte og smertefullt og var alvorlig syk i flere måneder før han døde. Han fikk som fortjent. Hvis han gjorde ting på meg gjorde han det sikkert på andre barn også 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Badbunny skrev (12 minutter siden): Ja. Ble misbrukt av stefaren min sin far da jeg var ca 8 år og oppover. Var ikke mange ganger, men det skal vel ikke mer enn en gang til før man blir traumatisert av det. Han døde vel for fire år siden og jeg ble bare jævlig glad. Han døde sakte og smertefullt og var alvorlig syk i flere måneder før han døde. Han fikk som fortjent. Hvis han gjorde ting på meg gjorde han det sikkert på andre barn også Så trist å høre at du har opplevd seksuelle overgrep. Ingen skulle måtte oppleve noe sånt. ❤️ Anonymkode: 97b34...891
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Det er en lettelse. Skuldrene senkes, og man vet at denne personen aldri vil føle glede igjen. Aldri mer vil hen le, kose seg og ha det bra. Aldri mer god mat, trygg nærhet, kjærlighet og latter. Det er så godt å kjenne på. Det føles som om jeg kom ut som vinneren. Anonymkode: d7ebb...b95 9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Vet om ei bekjent som ble mye mer avslappet da pappa'n gikk bort. Alkohol og overgrep var barndommen. Anonymkode: d65c7...95c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 Personen som utsatte meg for traumer, er ikke død enda. Men i mitt hodet er han død, og det hjelper faktisk på. Får selvsagt en realitetssjekk når jeg ser personen, men i min hverdag er han død. Jeg tror det hadde vært enklere for meg å håndtere om han faktisk ikke var her. Anonymkode: 107c7...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Min far er enda ikke død, men gammel og skrøpelig. Er ensom og bitter og hans to barn meg inkludert har ikke hatt noe med han å gjøre på 17 år... ønsker at han skal leve så lenge så mulig i den tilværelsen og den dagen han dør skal jeg drikke champagne og gråte. Feire hans dødsfall og gråte over en barndom som burde vært bedre... når det er sagt så går det fint med meg, tross alt. Men jeg kommet aldri til å tilgi han og de rundt han som burde grepet inn. Anonymkode: 2c00c...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 Ja stressfaktoren er borte i noe grad, men sliter med ettervirkninger som angst og depresjon, og har veldig vanskelig for å stole på folk. Anonymkode: 86f16...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Man kan helbrede traumer uten at noen må dø først. Man trenger ikke å gi de så mye makt over ens liv, og man trenger ikke å ha angst eller depresjon lengre enn man ønsker å ha det heller. Anonymkode: beee3...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 Ja! Var en gledens dag. Kan endelig slippe å uroe meg for at han skader andre. Han pakket selvfølgelig sakene sine og flyttet til et bananland etter han var ferdigsonet, så jeg fikk vondt i hjerte av å bekymre meg for de stakkars barna han kom over der.. Religiøs er jeg også, så jeg tror på helvete. Det er også en stor trøst. Anonymkode: e16a4...54f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Ja, livet er blitt betraktelig bedre. Ingen uforutsigbarhet og uro lenger, men jeg har fortsatt symptomer på PTSD - men det slipper vel gradvis taket det også. Ca 2 år siden vedkommende døde. Anonymkode: 41cc2...864
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man kan helbrede traumer uten at noen må dø først. Man trenger ikke å gi de så mye makt over ens liv, og man trenger ikke å ha angst eller depresjon lengre enn man ønsker å ha det heller. Anonymkode: beee3...7b0 Men noen ganger har de makt over livet ens. Det er ikke nødvendigvis noe en "gir dem". Anonymkode: 993c3...552
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 Ja selvsagt, når man ikke blir kvitt truslene før vedkommende er død! Anonymkode: f2fae...96c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan helbrede traumer uten at noen må dø først. Man trenger ikke å gi de så mye makt over ens liv, og man trenger ikke å ha angst eller depresjon lengre enn man ønsker å ha det heller. Anonymkode: beee3...7b0 Det er ikke sånn at folk velger å ha angst, depresjon og traumer da! Ærlig talt. Anonymkode: 97b34...891 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå