Gå til innhold

Forsinket mens og negativt g-test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Må nesten bare lufte litt for blir jo litt frustrert:( nå viser Flo appen at mens er forsinket med 1 dag (skulle egentlig fått det lørdag/ søndag) men tok g-test nå rundt 17, men den var helt blank. Kan det fortsatt hende at det kan komme positiv test ved morgenurin i morgen, eller er det helt usannsynlig mtp at jeg er over tiden? 

Vet jo at ingen av dere kan vite, men kanskje noen har opplevd lignende?🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 671a1...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du når eggløsning var, eller følger du bare når appen sier? 

Alle mine apper sier jeg er 2 dager forsinket nå, men vet jeg fikk for sen eggløsning og kan ikke teste før ca til helgen enda 😉

Så kan fortsatt være mye håp igjen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Vet du når eggløsning var, eller følger du bare når appen sier? 

Alle mine apper sier jeg er 2 dager forsinket nå, men vet jeg fikk for sen eggløsning og kan ikke teste før ca til helgen enda 😉

Så kan fortsatt være mye håp igjen 😊

Jeg logget eggløsningsslim 19-21 (da også appen sa jeg hadde eggløsning), men da kan det kanskje hende at det fortsatt er litt håp da.. får bare krysse fingra😊 takk for svar! Og lykke til med testing til helgen😊 krysser fingra for deg🤞🏼
- ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme spm..

forsinket mensen - har ikke hatt mensen siden starten av oktober/slutten av september ca. har mista tellingen nå, hatt eggløsning 1 gang (okt). negativ g-test her også, tok den i helgen..  hadde sex i starten av oktober ca, og da selvfølgelig uten prevensjon. vi tenkte å "ta sjansen" og har ikke fått mensen etter det samleiet. har stressa og tenkt mye på dette, så kan jo ha noe med saken å gjøre at jeg har overtenkt å stresset en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg logget eggløsningsslim 19-21 (da også appen sa jeg hadde eggløsning), men da kan det kanskje hende at det fortsatt er litt håp da.. får bare krysse fingra😊 takk for svar! Og lykke til med testing til helgen😊 krysser fingra for deg🤞🏼
- ts

Samme her. Hadde eggløsning slim 2 dager før forventet eggløsning, men den kom aldri da. Kroppen har nok prøvd å slippe et egg, men greide det først 1,5 uke senere 😉

Jeg temper, derfor vet jeg når det skjedde. Hvis ikke hadde jeg vært som deg nå. Frustrert over negativ graviditetstest og ingen mens 🤷🏻‍♀️

Takk! Kjenner symptomer nå, så hååååper, 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...