AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Utlufting med vindu er gammeldags og gir ikke god utlufting heller, særlig i kjellerleiligheter med begrenset muligheter for slik utlufting. Men i hus hvor det finnes god ventilasjon, og huseier ikke bruker det? Hvorfor gjør de ikke det?? Det er skjeggkre i leiligheten og huseier påstår at jeg må sette vindu på gløtt på dagtid for det skal liksom være ventilasjon nok... Men da fungerer jo ikke ventilasjonen som den skal heller dersom man åpner vindu. Anonymkode: d49bc...8c8
stan Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Hvordan vet du at det er god ventilasjon i kjelleren? Huseier kjenner kanskje huset og har erfaring med hva som fungerer? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 stan skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du at det er god ventilasjon i kjelleren? Huseier kjenner kanskje huset og har erfaring med hva som fungerer? Fordi jeg bor her og huset er nytt? Huseier har heller aldri nevnt noe om at ventilasjonsanlegget ikke fungerer. Anonymkode: d49bc...8c8
stan Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fordi jeg bor her og huset er nytt? Huseier har heller aldri nevnt noe om at ventilasjonsanlegget ikke fungerer. Anonymkode: d49bc...8c8 Okay, hvorfor spør du ikke huseier? Kanskje du kan lære ham et par ting?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Min erfaring er at slik ventilasjon er dårlig og ikke fungerer slik det skal. Å åpne vinduet og sette på en vifte eller bare slå et håndkle opp og ned to ganger er faktisk ganske bra luftet. Spesielt om man åpner vindu på begge sider i rommet. Anonymkode: 6a377...cfd 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 stan skrev (29 minutter siden): Okay, hvorfor spør du ikke huseier? Kanskje du kan lære ham et par ting? Jeg har sagt fra til huseier to ganger om at de bør skru på ventilasjonen. Anonymkode: d49bc...8c8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min erfaring er at slik ventilasjon er dårlig og ikke fungerer slik det skal. Å åpne vinduet og sette på en vifte eller bare slå et håndkle opp og ned to ganger er faktisk ganske bra luftet. Spesielt om man åpner vindu på begge sider i rommet. Anonymkode: 6a377...cfd Feil. Ventilasjon i nyere hus er av tipp topp standard, og å ikke ha ordentlig ventilasjon medfører ofte mugg, sopp og råte. Google det. Og nei. Det er ikke god lufting sammenlignet med bruk av ventilasjonsanlegg. Og som her i leiligheten jeg bor er det bare et bitte lite vindu på motsatt side av leiligheten for der badet er. Så det er bare tull. I tillegg bor jeg i et område med mye innbrudd så jeg kommer nok ikke til å ha vinduet åpent. Anonymkode: d49bc...8c8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Så kjipt med skjeggkre i nytt hus!😕 Anonymkode: 94721...b88
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så kjipt med skjeggkre i nytt hus!😕 Anonymkode: 94721...b88 Heldigvis ikke mitt hus, men huseierne vil jo tydeligvis ikke ta vare på huset sitt heller. Anonymkode: d49bc...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå