AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Jeg er ung (26) og i ellers god form og trener en del. Men jeg er veldig mye stillesittende ellers pga. et studie som krever enormt med lesing. Prøver å gå litt turer for å røre på meg, men etter hjemmeeksamen for noen dager siden har jeg fått kronisk iskalde og vonde føtter, det eneste som hjelper er å sette dem i varmt vann! Har blodsirkulasjonen streiket helt? Det hjelper å gå og bevege seg der og da, men tvert jeg ligger eller sitter blir det vondt igjen. Må bruke varmeflaske om natten... Hva kan det være??? Anonymkode: 0bddd...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Jdg også har dette, for meg er greia varme fotbad og ullsokker året rundt nesten. Anonymkode: fc861...3af
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Ta deg en tur til legen din du, kan være noe nevrologisk som raynolds syndrom eller hva det heter (bedre kjent som liktær/likfingre). Anonymkode: 4cd82...7c0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Jeg har plutselig fått likfingre. Men jeg har kalde føtter, fingre og nesetipp. Det kom veldig brått, jeg snakket med legen om det. Ikke så mye å gjøre med, men ikke farlig. Men siden det kom så brått ville jeg utelukket alt annet, å tatt en time hos legen. Kanskje mangler du noe? Blir tærne helt hvite? Anonymkode: 4b5b8...0cd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Hvilken farge er det på tærne og på føttene og under føttene og er de hovne? Anonymkode: d9d5a...182
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Ingen spesiell endret farge, er ikke liktær eller hoven. Gidder ikke dra til lege med mindre det blir verre 🙈 Men håper det går over!! Ts Anonymkode: 0bddd...dd5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Palges også ofte med kalde føtter og hender. Har tatt blodprøver hos legen, alt ser normalt ut. Anonymkode: 46111...699
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Samme her. Hender er Ok, føttene iskalde. De har helt normal hudfarge. Det hjelper å bli gjennomvarm, så må ofte være i aktivitet. Går en god tur etc.. Anonymkode: f8a4d...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå