Tuppeluri Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg gamer en del, og kunne tenkt meg et headset med god rekkevidde og som ikke koster skjorta. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg definitivt kjøpt steel series SteelSeries Arctis Pro, men headsettet mitt har gått fyken og jeg trenger headset kjapt til under 1500kr. Noen med gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg har Corsair HS70, tror det ligger på rundt 1200. Funker bra til mitt bruk Anonymkode: 11f05...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 23. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har Corsair HS70, tror det ligger på rundt 1200. Funker bra til mitt bruk Anonymkode: 11f05...87c Takk for svar! Har hørt mye bra om det faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millenialmaster Skrevet 24. november 2020 #4 Del Skrevet 24. november 2020 Corsair virtuoso er det beste all-round headsettet I sin pris klasse. Den med den tynne mic. Er den beste 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Del Skrevet 24. november 2020 Ungene våre har Beats, og de er fantastiske Anonymkode: 294a7...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 24. november 2020 #6 Del Skrevet 24. november 2020 Tuppeluri skrev (23 timer siden): Jeg gamer en del, og kunne tenkt meg et headset med god rekkevidde og som ikke koster skjorta. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg definitivt kjøpt steel series SteelSeries Arctis Pro, men headsettet mitt har gått fyken og jeg trenger headset kjapt til under 1500kr. Noen med gode forslag? Bose sitt nest siste er på salg på komplett.no nå. Nedsatt fra 3190 til 1499. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå