Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg påstod det, er det sant? Bor i Oslo hvis det er relevant. 

Anonymkode: c6417...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Private gjør nok det, penger er viktig der. Det offentlige gjør det ikke. Da det er viktigere å hindre smitte og dødsfall

Anonymkode: 60554...c2f

Skrevet

Veninna mi fikk uttak offentlig i Rogaland nylig hvertfall.

Anonymkode: 19f0f...7f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Private gjør nok det, penger er viktig der. Det offentlige gjør det ikke. Da det er viktigere å hindre smitte og dødsfall

Anonymkode: 60554...c2f

Ah, ja det er offentlig hun går ja. Så utrolig kjipt! Jeg trodde seriøst det var tull, for mange har jo tiden MYE å si😬

ts

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ah, ja det er offentlig hun går ja. Så utrolig kjipt! Jeg trodde seriøst det var tull, for mange har jo tiden MYE å si😬

ts

Du tuller nå? Det er en global pandemi. Selvsagt er det langt viktigere å unngå smitte ved å utsette alle unødvendige inngrep! Dersom det er så viktig for noen og tiden ikke spiller på lag, så får man heller gå privat. 

Anonymkode: 37059...ef1

• Liker 5
Skrevet

Min kollega fikk gjort det offentlig i Bergen i forrige uke.

Anonymkode: e4269...99e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du tuller nå? Det er en global pandemi. Selvsagt er det langt viktigere å unngå smitte ved å utsette alle unødvendige inngrep! Dersom det er så viktig for noen og tiden ikke spiller på lag, så får man heller gå privat. 

Men i Norge er jo nesten ingen innlagt. Vi er lagt unna et overbelastet helsevesen. 

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men i Norge er jo nesten ingen innlagt. Vi er lagt unna et overbelastet helsevesen. 

ts

Har ei venninne som skal ha uttak i Oslo nå etter jul. Vet ikke om det er Riksen eller Ullevål, men hun er i det offentlige hvertfall. 

Anonymkode: 9cfb7...905

Skrevet

Var ikke problem i Rogaland, men så er det mindre smitte her

Anonymkode: dfe4d...8de

Skrevet

Det var stengt på Riksen da sykehuset var i rød beredskap (fra mars og noen uker fremover), men det har vært åpent der nå siden tidlig i sommer. Har hun fått beskjed om det nå? Det ble jo naturligvis litt kø etter at de var stengt en periode, men vi ble bare satt på venteliste og kom inn etter et par måneder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, det er en global pandemi, men jeg ville vært forsiktig med å kalle dette for unødvendig inngrep hvis jeg var deg. Det er greit at det ikke blir prioritert akkurat nå, men å kalle det "unødvendig" blir for dumt når det er manges eneste løsning. 

Anonymkode: b8680...373

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, det er en global pandemi, men jeg ville vært forsiktig med å kalle dette for unødvendig inngrep hvis jeg var deg. Det er greit at det ikke blir prioritert akkurat nå, men å kalle det "unødvendig" blir for dumt når det er manges eneste løsning. 

Anonymkode: b8680...373

Sammenlignet med de som trenger livreddende hjelp på sykehus, er dette et unødvendig inngrep, samme hvordan du vrir og vender på det. Da er fullt forståelig at det er nedprioritert under en pandemi. 

Anonymkode: c8848...af3

• Liker 1
Skrevet

Riksen har åpent for uttak 

Anonymkode: 91b13...8f0

Skrevet

Meg meg meg. Ikke uvanlig for beskjedne prøvere. 

Anonymkode: f2cf6...280

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sammenlignet med de som trenger livreddende hjelp på sykehus, er dette et unødvendig inngrep, samme hvordan du vrir og vender på det. Da er fullt forståelig at det er nedprioritert under en pandemi. 

Anonymkode: c8848...af3

Behøver man hele tiden å sette ting opp mot hverandre? For de dette gjelder er det utrolig viktig. Alle forstår at livreddende hjelp må prioriteres, men helsevesenet er da ikke sprengt nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Troll

Anonymkode: 91b13...8f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...