AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Noen som har erfaring med menn fra Irak? Anonymkode: 64788...1da
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Ja. De virker ok og oppegående. Men de har steinaldersyn på kvinner og rettigheter. Kvinner er ikke verdt en dritt, skal slås og kontrolleres. Kun for å føde barn og lage mat. Kom meg heldigvis unna Anonymkode: 37a5b...ca5 13
Milky Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Ikke seksuelt nei. Men ellers bare dårlig erfaring med menn fra midtøsten. Nå drar jeg alle under samme kam men synes de er frekke og ekle.. hvertfall de jeg har møtt 10
Mezinchaleft Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. De virker ok og oppegående. Men de har steinaldersyn på kvinner og rettigheter. Kvinner er ikke verdt en dritt, skal slås og kontrolleres. Kun for å føde barn og lage mat. Kom meg heldigvis unna Anonymkode: 37a5b...ca5 Veldig selvmotsigende innlegg. 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 2 minutter siden, Mezinchaleft said: Veldig selvmotsigende innlegg. Hvordan? De virker oppegående, men når du kommer innpå dem skinner det gjennom hvordan dem egentlig er. Er som alle mannfolk egentlig. Når jeg tenker meg om. Psykopater hele gjengen Anonymkode: 37a5b...ca5 12
Pappi Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan? De virker oppegående, men når du kommer innpå dem skinner det gjennom hvordan dem egentlig er. Er som alle mannfolk egentlig. Når jeg tenker meg om. Psykopater hele gjengen Anonymkode: 37a5b...ca5 Nice one!
Mezinchaleft Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan? De virker oppegående, men når du kommer innpå dem skinner det gjennom hvordan dem egentlig er. Er som alle mannfolk egentlig. Når jeg tenker meg om. Psykopater hele gjengen Anonymkode: 37a5b...ca5 De kan jo ikke virke ok og oppegående hvis du vet de har steinaldersyn på kvinner.? Har du forresten dokumentasjon på at alle menn er psykopater? Trodde det var omvendt jeg 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Ekte menn som vet hvor skapet skal stå. Ikke sånne halvfeminiserte menn som tar pappaperm og drikker soyamelk. De har god kontroll på både koner og unger Anonymkode: 2f2bf...701 3
Tiuren Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 Hva ville egentlig responsen blitt dersom jeg skrev "Er det noen som har erfaring med damer fra Libanon"? 2
Mezinchaleft Skrevet 23. november 2020 #10 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ekte menn som vet hvor skapet skal stå. Ikke sånne halvfeminiserte menn som tar pappaperm og drikker soyamelk. De har god kontroll på både koner og unger Anonymkode: 2f2bf...701 Ekte menn fra Irak? Du skal høre mye før øra faller av! Arabere er de største puslingene i verden. Fysisk og psykisk svake menn som tar ut sinnet sitt på kvinner og barn. 17
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Skrevet 23. november 2020 Flyktninger, ekte menn? Den var ny. Anonymkode: 7970c...b40 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Dropp det. Anonymkode: a38ee...d85
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 17.17): Noen som har erfaring med menn fra Irak? Anonymkode: 64788...1da Jeg er samboer med en kurder fra Irak, vi er sammen 6 år...som alle forhold så går det opp og ned, men vi har det fint nå Anonymkode: 3087e...e30
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er samboer med en kurder fra Irak, vi er sammen 6 år...som alle forhold så går det opp og ned, men vi har det fint nå Anonymkode: 3087e...e30 Godt innlegg! Anonymkode: ccdb0...d39
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 Mezinchaleft skrev (På 23.11.2020 den 17.30): Ekte menn fra Irak? Du skal høre mye før øra faller av! Arabere er de største puslingene i verden. Fysisk og psykisk svake menn som tar ut sinnet sitt på kvinner og barn. Men persere er vel ikke arabere? Anonymkode: 2b98f...a09 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 Dette er litt som å stryke på eksamen fordi problemstillingen du bruker er for åpen. Ingen kan svare på dette fordi alle ikke er like. Alle fingrene er ikke like lange, selv om de kommer fra samme rot, er de forskjellige. Irak har ulike etnisiteter og kulturer, og det er forskjeller mellom familier, og til og med mellom brødre🙄 Tror du må vurdere vanlige ting, som om du er tiltrukket av han, hvordan dere kommuniserer, hva dere har til felles, verdisyn, mål i livet, hvordan dere kommuniserer, problemløsningsevne, forventet arbeidsfordeling, forhold til familie, og hvor stor innflytelse de vil ha i deres samliv, og hvor komfortabel du er med det etc etc. Jeg kjenner irakiske menn som er helt fantastiske, og de som ikke er det. Alle kurdere. Anonymkode: 320ac...52d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 En del fra Irak har god utdanning og kan være flinke folk. Noen måtte kanskje flykte hvis feks vært politisk uenige e.l. Alle er ikke like selvsagt, og dem som har bodd og tilpasset seg norske forhold over tid kan ha blitt mer moderne og " liberale". Men, en del har forventninger om at kona skal ha hovedansvaret ifht husstell og familie. Og at mannen kan bestemme og ha kontroll over henne. Kan dessverre føre til depresjon og isolasjon hos enkelte irakiske kvinner som i tillegg kan føle på savn over å være langt unna hjemlandet sitt. Litt fanget i sitt hjem. Jeg vil tenke det kan føre til kulturkollisjon med norsk dame med selvstendige behov og en irakisk mann med konservative holdninger og kvinnesyn. Anonymkode: de218...a7e 1
Gjest Alterego666 Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 17.28): Ekte menn som vet hvor skapet skal stå. Ikke sånne halvfeminiserte menn som tar pappaperm og drikker soyamelk. De har god kontroll på både koner og unger Anonymkode: 2f2bf...701 Du er søt.😘
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #19 Skrevet 26. november 2020 Jeg har mange venner som er kurdere og jeg har inntrykk av at de er mer likestilte og liberale enn arabere. Men for all del, har truffet mange liberale arabere også. Og noen konservative, så klart Anonymkode: 9cb82...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 De erfaringene jeg har hatt er samtaler både med kvinner og menn. De er ikke kjempe religiøse men følger sin kultur. Og ja kvinner bør helst være jomfru når de gifter seg. For arabiske menn må ha ærbare koner for ikke å bringe skam over familien. Men det er lov for menn å ha "kjæreste" eller gifte seg midlertidig ( kalt mutah ) med ikke ærbare kvinner for å få sex og erfaringer før de gifter seg som voksen med ung ren jomfru kvinne. Det er viktig å være ren for å ikke bringe skam. Slik er kulturen. Familie samhold er mye viktigere for dem enn vår normløshet og manglende grenser som de ikke ønsker inn i sin kultur. Kan ikke dømme dem for det. Anonymkode: 50b1d...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå