Fioljenta Skrevet 23. november 2020 #21 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Årsaken til at jeg ikke kan er skader i beina som gjør selve stillingen vond. Kunne selvfølgelig prøvd om det var et sterkt ønske, men kommer til å ha vondt hele veien. Ingen plager i hverdagen med det ellers. TS Anonymkode: 44d0d...601 Høres ut som du har en veldig god grunn til å ikke ri. Og det er vel egentlig ikke et problem. Det finnes så vanvittig mye annet å gjøre under elskoven! Jeg er sikker på at hvis du bruker kreativitet, nysgjerrighet og iver, så glemmer han alt om ridning. Fokuser heller på det du kan gjøre. 💜 Det hender jeg rir, men, altså, husker ikke helt når jeg gjorde det sist. Det er ikke et stort savn for oss hvis vi gjør andre ting i stedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 23. november 2020 #22 Del Skrevet 23. november 2020 Ingen krise, men det hadde nok vært et lite savn. Absolutt en av mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #23 Del Skrevet 23. november 2020 Hvis mannen er liten eller ikke blir ordentlig stiv, er det vanskelig å ri ham, så det er faktisk ikke mulig å ri alle. Da må man eventuelt bare sitte og gnikke litt istedenfor. Men du har jo en annen grunn, Ts. Hvis mannen er glad i deg, finner dere nok en løsning Anonymkode: eea57...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #24 Del Skrevet 23. november 2020 Ingen krise, spør du meg. intimitet og nærhet i elskoven er viktigst. hvis du får vondt av det, skal du i alle fall ikke gjøre det. Anonymkode: 57784...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå