Gå til innhold

Dårlig sex - erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil du betegne som dårlig sex? Og vil du dele din(e) verste seksuelle erfaringer? 😅

Anonymkode: 6489c...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig blir det vel når man ligger med noen man ikke klikker helt med. Hvis det ikke er noe kjemi så blir det bare drittdårlig. Men konkrete ting blir vel om det ikke er oralsex, folk som ikke kysser, sex som varer under 20 min, lite tafsing osv

dårligste erfaring var vel første gang jeg hadde sex. Var så dårlig at jeg trodde all sex var slik og mistet helt lysten. Tror ikke karen rørte puppene mine engang. Det var rett inn og ut, misjonær i kanskje 5 min😂

Skrevet

Menn som spytter andre i underlivet har aldri vært et godt tegn..

Anonymkode: 443bc...61e

• Liker 11
Skrevet

Det må vel være hun som bare lå der og forventet å bli servert en orgasme. Hun rørte knapt en muskel selv, men kom med et helt helvetes innviklet opplegg for å få henne til å komme. Så ringte telefonen hennes midt inni der, hun dyttet meg av og tok den, og jeg måtte starte helt på nytt igjen. Da hun hadde kommet var hun ikke svett i det hele tatt, mens det rant av meg. Hun syntes svetten var ekkel, og dyttet meg av. 

• Liker 12
Skrevet
9 minutter siden, Sphere said:

Det må vel være hun som bare lå der og forventet å bli servert en orgasme.

Haha, dette altså!

Var og med ei som trodde det var mannens jobb å gi henne orgasme og sørge for alt. Hun lå der og gidda ikke løfte knærne når hun skrevde engang 🤭 Til hennes forsvar var hun nok uerfaren.

Anonymkode: 25be9...70c

• Liker 2
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men husker en fortalte meg at han hadde pult ei som hadde født og sa det var som å pule en vannmelon.. 🙊

• Liker 4
Skrevet

Dårlig sex må vel hovedsakelig der man har god tid og mannen bare stapper inn pikken og trykker på gasspedalen mens han i ekstase sier slikt som «ååååhhhh så god og trang du er».. mmmm... sandpapir..!

oh... eller når jeg en gang fikk beskjed om at jeg måtte ligge som en planke i senga... jeg skjønner ikke til dags dato hvorfor noen menn liker å knulle på en planke. For det var kjedelig skal jeg si deg!

For meg vil god sex være den som er drevet litt mer av begjær. Når man er litt kroppslig aktive og slipper hemninger. 
sandpapirsex er ikke noe godt og oppvarming over dagtid er undervurdert.

Anonymkode: 32008...da3

• Liker 3
Skrevet
Sphere skrev (3 timer siden):

Det må vel være hun som bare lå der og forventet å bli servert en orgasme. Hun rørte knapt en muskel selv, men kom med et helt helvetes innviklet opplegg for å få henne til å komme. Så ringte telefonen hennes midt inni der, hun dyttet meg av og tok den, og jeg måtte starte helt på nytt igjen. Da hun hadde kommet var hun ikke svett i det hele tatt, mens det rant av meg. Hun syntes svetten var ekkel, og dyttet meg av. 

Og i følge henne var du sikkert dårlig i senga. Mannen har skylda ;) 

Anonymkode: 9d1d4...23d

• Liker 3
Skrevet
Sphere skrev (3 timer siden):

Dette er en kjent gjenganger etter det jeg hører. Server meg en orgasme så er jeg din. 😂

• Liker 3
Skrevet

Har ikke opplevd "dårlig sex", men havnet til sengs med ei som luktet noe vanvittig nedentil. Dét var ikke en god opplevelse, og jeg måtte hoppe av etter et par minutter. Sa jeg mistet han, og skyldte dermed på meg selv. Vel, det er jo litt sant, jeg mistet han jo, men det var av en åpenbar grunn! 

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
Uatskillelig skrev (1 minutt siden):

Verste, og mine eneste, seksuelle erfaringer er grenseoverskridelser og overgrep. Det kan ikke bli så mye verre enn å få påtvunget andres seksualitet uønsket..

All respekt til deg. Dette fortjente du ikke, og det er fryktelig trist. Men det er ikke akkurat denne formen for sex denne tråden handler om. Her er det frivillig sex.

• Liker 14
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har ikke opplevd det selv, men husker en fortalte meg at han hadde pult ei som hadde født og sa det var som å pule en vannmelon.. 🙊

Så fint for oss som er single og har født... 

Anonymkode: d2103...810

• Liker 2
Skrevet

Menn som ikke vet hvordan en kvinnes kropp fungerer...null forspill, minimalt med kjærtegn og kyssing og peising rett på...

Anonymkode: 2ca95...71b

• Liker 7
Skrevet
Uatskillelig skrev (2 timer siden):

Verste, og mine eneste, seksuelle erfaringer er grenseoverskridelser og overgrep. Det kan ikke bli så mye verre enn å få påtvunget andres seksualitet uønsket..

Da er du i feil tråd...her snakker vi om frivillig sex...

• Liker 7
Skrevet

Alt av mer eller mindre rett inn, så bare jukke på som en kanin og ferdig har vært bortkasta minutter av livet. 

Menn som ikke kan knulle på skikkelig måte generelt altså. 

Anonymkode: 5d30b...41c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn som ikke vet hvordan en kvinnes kropp fungerer...null forspill, minimalt med kjærtegn og kyssing og peising rett på...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alt av mer eller mindre rett inn, så bare jukke på som en kanin og ferdig har vært bortkasta minutter av livet. 

Menn som ikke kan knulle på skikkelig måte generelt altså. 

Anonymkode: 5d30b...41c

Kan man forvente at folk er verdensmestre første gangen?

Kan man ikke selv bidra litt med god kommunikasjon og tilbakemeldinger slik at ting blir optimale?

Er det bare mannens oppgave å varte opp damen slik at hun får sin perfekte orgasme?

De fleste menn er hverken tankelesere eller overmennesker som til en hver tid skjønner hvordan du som bare ligger der stille som graven ønsker å ha det.

• Liker 2
Skrevet

Det må være å knulle noen jeg ikke har hatt kjemi med. Noen jeg trodde skulle være bedre i sengen ut i fra hva vi hadde snakket om på forhånd.

Første: Jeg hadde på forhånd sagt jeg var veldig usikker pga lite erfaring og trengte en som tok kontroll i begynnelsen. Han følte seg selvsikker, sa han.

Vi lå og koste en kveld uten å kysse, plutselig tar han på seg kondom og vil stappe den inn i misjonær. Jeg var jo kåt, så ok. Vi kysset ikke. Han tok ikke på meg. Han lagde ikke en lyd... Han hadde også veldig liten penis og jeg kjente nesten ingenting, noe som var veldig uvant for meg. Jeg syntes nesten det kjentes litt ekkelt ut å bli penetrert av han, som om jeg ikke ble pult, men så lå det en svær mann over meg og bevegde seg fort og kjedelig... Fikk nesten utavdegsjælopplevelse og tenkte 'hva gjør jeg her', 'er det dette jeg nå kan forvente av singellivet'? Jeg savnet exen sin normale penis så sinnsykt mens jeg lå med denne nye mannen. Etter kort tid kom han og så rullet han over på siden, tok fortsatt ikke på meg og sa ingenting. Jeg måtte liksom legge meg inntil han og kose på han. Vi har fortsatt ikke kysset (altså, vi snakker ikke om at vi ikke kysset den kvelden, vi har fortsatt ikke kysset, ever).

Dette gjentok seg flere ganger (jeg hadde akkurat kommet ut av et forhold og var knust og var desperat, innrømmer det). Dessuten hadde vi det ok utenfor sengen, men jeg tror ikke jeg engang likte han så godt...

Det kom for en dag at han var ekstremt underdanig og han reagerte på at det bare var jeg som "fikk noe jeg ville ha seksuelt". Eeeh, jeg både sugde han og hadde mer innlevelse når vi hadde sex og jeg rei han på mange forskjellige måter og tok mer på han enn han gjorde på meg. Jeg visste om flere ting han hadde fortalt at han likte og så gjorde jeg det. Jeg følte han bare brukte meg som tømmestasjon og lurte på hva i alle verden han mente at jeg fikk så mye av. 😛

Men selvfølgelig, ettersom han ønsket at jeg skulle være slem mot han og han ikke hadde fortalt om det så fikk han ikke noe av dét. Så da HAN tok opp dette med sexen så mistet jeg bare totalt lysten på han. Ikke er jeg dominant heller, og han visste godt at jeg likte å bli dominert. Merkelig at han ikke da skjønte at jeg heller ikke fikk noe av det jeg ville ha når han ikke var dominant...

Etter flere knull og denne samtalen om sexen så dro jeg hjem og var bare veldig uinteressert da han tok kontakt... Tror han skjønte greia da han sist møte sa 'hade, når sees vi igjen?' og jeg svarte med 'vet ikke, vi får se, hade bra, håper du får en fin helg!'.

Andre: En annen hadde jeg hatt en greie med veldig lenge. Vi hadde hatt masse kontakt (flere timer daglig, over nettet). Så møttes vi og vi hadde skikkelig bra kjemi. Vi møttes minst 8 ganger før vi skulle ha sex og det hadde bygget seg opp en spenning som var enorm. Vi hadde rotet mange ganger tidligere og vi kysset sammen perfekt. Han tok på meg og virket som en mann som visste hva han ville ha. Vi kom hjem til han og han omtrent rev av meg klærne og sa 'nå skal jeg knulle deg i fillebiter'. Han var dominant og jeg elsket det.

Men det som skjer er at han han tar på seg en kondom i normal størrelse, den faller av... Han tar på en ny. Samme skjer. Den tredje får han på seg og begynner å knulle meg bakfra.  Jeg hører at kondomen knudrer og er løs. Jeg får dessverre flashback til den forrige mannen jeg har skrevet om. Penis er så kort og tynn at jeg ikke akkurat føler at jeg blir tatt hardt... Det eneste harde som skjer er når hans hoftebein treffer rumpeballene mine med klaskelyder.

Men han her stønner i det minste, jeg later som, men er så skuffet av det hele at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har lyst til å avslutte, men lar han holde på de max to minuttene det varer... Vi koser og kysser etter seansen. Vi møtes mange ganger over mange måneder, men jeg føler ikke at det er så mye å hente seksuelt. Det blir bedre av at jeg liker han bedre og bedre, men det blir aldri bra. Han ville gjerne være litt leken, men når vi lekte så tenkte jeg bare på at når han endelig skulle penetrere meg så føltes det ikke godt.

Det jeg har funnet ut er at jeg ikke passer sammen med små peniser. Av menn med normal penis har jeg fått høre at jeg er trang. Han jeg nå er sammen med har 12cm omkrets (så vidt over gjennomsnittet på 11,6) og han føler det er så trangt at han får vondt. Jeg må slappe av og konsentrere meg for å slippe han inn uten at han skal få smerter. Jeg kniper automatisk når jeg er kåt, jeg elsker følelsen av å bli penetrert. Han blir også fort sår.

Men det må være noe som skjer når jeg får mere inni skjeden, det er akkurat som om orgasmene bare kommer av seg selv og jeg eller partner ikke trenger å jobbe for det. Det er jo litt ekstra gøy. Av en større penis har jeg fått orgasme i det penis kommer inn. Det gjorde vondt, men at jeg sprakk litt samtidig som jeg fikk orgasme var en helt sinnsykt god opplevelse. Det gikk seg til og med god oppvarming før penetrering av denne store penisen har jeg hatt de sykeste orgasme-opplevelsene.

Jeg vet at mange kvinner ikke bryr seg om penisstørrelser, men dette er min erfaring. Jeg er sikkert for slapp i musa for de minste... Som jeg leser her på KG til stadighet: det er to størrelser som møtes. Jeg er i tillegg en av de som elsker følelsen av å bli fyllt opp.

Anonymkode: da7c7...eaf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere er unge dere?

Anonymkode: 7145a...ac0

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (33 minutter siden):

Kan man forvente at folk er verdensmestre første gangen?

Kan man ikke selv bidra litt med god kommunikasjon og tilbakemeldinger slik at ting blir optimale?

Er det bare mannens oppgave å varte opp damen slik at hun får sin perfekte orgasme?

De fleste menn er hverken tankelesere eller overmennesker som til en hver tid skjønner hvordan du som bare ligger der stille som graven ønsker å ha det.

Jeg er til dels enig.

Problemet er at det ikke er så enkelt å gi tilbakemeldinger til dere menn. Dersom dere tror dere vet hva dere driver med så er det vanskelig å få dere til å gjøre endringer.

Man kan si at man vil at dere skal ta mer på puppene. Da gjør dere det i 5 sekunder rett etter at man har sagt ifra og så glemmer dere det.

Man kan ikke ligge sammen og hele tiden gi tilbakemeldinger, det er turn-off. Ta på puppene nå, masser klitoris, hold meg i midjen når jeg rir, lugg meg i håret nå når jeg suger deg....

Det er ikke så mye som skal til for å bli bra i senga. Litt begjær, kysse uten å stappe tunga ned i halsen, litt oral om man ønsker det, litt ulike stillinger, litt kontroll og ikke komme etter 2minutter = veldig digg.

Anonymkode: da7c7...eaf

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...