Gå til innhold

Er dere egt tiltrukket av mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel vil man ha de man ikke kan få. Man har de mest kuleste, og lidenskapeligste forholdene til disse kjekke bad boysa.. Men når man blir eldre å vil slå seg til ro må man finne en stabil mann . Dere damer som er eldre enn meg .. er dere  virkelig så tiltrukket av disse stabile barnefarene deres? Når jeg ser meg rundt, virker disse mennene så kjedelige ! Men de er jo stabile, som er en bra ting da.... Tenk å være gift med en mann du egt ikke tenner på.. føler mange har det slik. Men de må gå for denne «tryggheten»....

Anonymkode: 02418...663

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig,  hadde ikke vært gift om ikke jeg var det. De "kjedelige" mennene trenger ikke å være kjedelige på tomannshånd. 

Anonymkode: e8835...779

• Liker 21
Skrevet

Javel, hmm, interessant. Så det er altså sannhet i at dere knuller masse badboys men så slår dere dere til ro etterhvert? Hvor mange badboys har dere knullet?

Anonymkode: e9ea5...bda

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Javel, hmm, interessant. Så det er altså sannhet i at dere knuller masse badboys men så slår dere dere til ro etterhvert? Hvor mange badboys har dere knullet?

Det var da en merkelig konklusjon. Tror fantasien er litt livlig gitt

Anonymkode: e8835...779

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tro det eller ei, men mange av disse mennene som var attraktive sexpartnere tidlig i 20-årene var også samtidig stabile og trygge menn man kunne se for seg en framtid sammen med. 

Anonymkode: acdf6...cdd

• Liker 27
Skrevet

Hæ? Jeg får ikke trygge, stabile menn og må ta til takke med det jeg får som er typisk lite empatiske gjøker som tror de er guds gave til kvinner men aldri i hele sitt liv har vist reell interesse for noen andre enn seg selv. Typisk "herlig alternative" aper som tar deg bakfra uten invitasjon fordi hey: "Jeg er Mann" med store drømmer som aldri skjer.  Jeg hadde oppgradert og ikke nedgradert med "trygg, forutsigbar, kar som er like forutsigbar som dagsrevyen. 

Anonymkode: 386eb...2dd

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil du sikkert vite da ja.

Skrevet

Ja, jeg er tiltrukket av mannen min! Jeg elsker å se han gå naken rundt ❤️

• Liker 5
Skrevet

Jeg har personlig aldri vært tiltrukket av badboys. Mannen min derimot og andre stabile menn jeg har datet, 100% tiltrukket av.

• Liker 13
Skrevet

Jeg aner jo ikke om jeg er eldre enn deg ts.. Men tar sjansen på å svare alikevel. 

Jeg gifta meg med han badboyen jeg. 

Anonymkode: 7f820...6a6

• Liker 6
Skrevet

Ikke tiltrukket.

Men har aldri ligget med en mann jeg har funnet attraktiv. Jeg eier ikke selvtillit.

Anonymkode: 7328d...300

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg aner jo ikke om jeg er eldre enn deg ts.. Men tar sjansen på å svare alikevel. 

Jeg gifta meg med han badboyen jeg. 

Svarte litt fort her. 

Men mente å skrive at han er en av de gifte, stabile og "kjedelige" mennene du ser nå. De fleste badboys vokser opp de også. Du aner jo ingenting om menn som du ikke kjenner veldig godt. 

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig er jeg tiltrukket av mannen min, og det er ingen andre jeg heller vil ha enn han. Etter maange år sammen har han aldri blitt kjedelig eller mindre sexy

• Liker 5
Skrevet

Ja, men selvsagt finner jeg ham ikke like tiltrekkende som de første årene da en var nyforelsket og alt var spennende. Av og til kan han oppleves kjedelig og forutsigbar, men det er jo godt og trygt også. Han blinker dessuten stadig til med nye sider. Han er dessuten flink til å ta vare på kroppen sin. Så, ja

Anonymkode: 0f936...aac

• Liker 6
Skrevet

Gift på 10året. Han er en veldig pen mann. Han blir bare mer attraktivt med årene, selv med en liten pondus. Det er hele pakken som gjør noen attraktiv for meg. Man kommer ikke langt med å være innpakket i kun et pent utseende. 

Anonymkode: 4aac5...6a1

• Liker 7
Skrevet

Det koker vel ned til at ikke alle kan gifte seg med en av de kjekkeste. I 20-åra kan de fleste få en, og alle kan til enhver tid ha sex med en, men til slutt må noen velge mellom å være single eller ta en mann på eget nivå. Sånn går verden fremover. 

Anonymkode: 77ab4...7c7

• Liker 5
Skrevet

Mannen min har kanskje litt mer pondus enn jeg foretrekker rent visuelt, men vi har sex mange ganger i uka etter nesten 15 år sammen og unger og alt.

Det som virkelig tenner meg med min mann (som muligens ser ordinær ut for random folk), er personligheten (snill, omtenksom, super far, hjelpsom, følelsesmessig stabil, sterk, solid, leken), og intelligensen hans (en av de smarteste menneskene jeg vet om, han overrasker meg stadig med ny kunnskap, og dyp innsikt).

Det er mye mer turn on enn evt sixpack for meg. 🥰

Anonymkode: 5eaad...250

• Liker 15
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Ja! Han er råflott, og deilig, og god i sengen. Litt sjeldnere enn før, men ikke fotdi jeg ikke syns han er fin.. 

Skrevet

Nei.  Han er ikke fin å se på.

Han har lang nese med en slags vortelignende eller beinvekstaktig greie på tuppen. Han har strekmunn. Han burde fylt på leppene sine med litt restylane. Munnen ser seriøst ut som en tynn strek. Han har tynne bein og flat rompe. Han har dårlig muskulatur i overkroppen. Han har ekkel, ru hud. 

Men han har greit hus da. Det var vel grunnen til at jeg endte opp her. Kan dekorere og styre rundt som jeg vil. Barn har vi også, så nå er jeg støkk. 

Anonymkode: 337d8...020

• Liker 5
Skrevet

Ja! Han har lagt på seg litt, spesielt over magen. Ikke tjukk eller overvektig. Vi har vært sammen i nesten 14år.

Anonymkode: 10895...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...